You are viewing a single comment's thread from:

RE: Het gaat om competitie en dat is oneerlijk per definitie.

in #nl7 years ago

We hebbe nog niks gezien als de massa naar Steemit komt. meer irritante spam berichten (in je wallet) meer bots die je kan betalen voor een vote, meer nsfw. meer van alles.

Gewoon op je zelf stemmen. Heb ik geen probleem mee. Maar als je amper op andere posten stemt. (1%)

En wel je eigen comments in een ander zijn post gaat stemmen(100%) Grote kans dat ik je ontvolg.

Sort:  

Wat dat betreft mag voor mij de rem er wel op bij het aantal nieuwe Steem leden. Hopelijk valt het mee, want met een toestroom van leden komt ongetwijfeld ook een overvloed aan troep. Dat zou ik zelf erg jammer vinden.

Ontvolgen, ook dat is iets wat iedereen op Steem kan doen naar eigen inzicht. Zelf zou ik alleen een reactie van mijzelf omhoog stemmen als het zo goed als een volledig artikel is. Maar ieder mag het van mij zelf weten hoe ze de mogelijkheden van Steem gebruiken.

Mijn grens ligt meer bij SPAM, het ongevraagd tonen van gruwelijke beelden, zaken in het algemeen die Steem voor mij onplezierig maken.

Jazeker dat is inderdaad het mooie aan Steemit, je kan het op je eigen manier gebruiken. En ik ben ook geen voorstander van een heksenjacht op zelf comment stemmers. Misschien doe ik het over een paar jaar ook.

(Het is ook heel makkelijk om te oordelen voor mij en andere, terwijl sommige mensen er duizenden euro's insteken. tja je wilt natuurlijk wel wat geld verdienen)

Desonkdanks creeer ik liever vrienden hier dan dat ik op me eigen ga stemmen. Plus zitten hier nu vrienden uit real life, die mij hielpen toen ik in de goot lag.

Tja dan is voor mij de beslissing snel gemaakt. Op me vrienden stemmen of op iemand die op zijn eigen comments stemt?

(mijn excuus als het wat negatief klinkt)


Ik las gisteren dat we 2 x zoveel STEEM krijgen/creeeren. Met de nieuwe hardfork Calibrae ofzo?

Zelden doe ik reactie zelf-omhoog stem. Maar goed, ook dat mogen anderen voor hen zelf bepalen. Voor mij mag het helemaal uit Steem gehaald worden. Dan geeft weer een heel andere verdeling van de Steem poel. Wel benieuwd hoe dat dan zou gaan.

Oh, ik wil ook zelf graag bepalen of ik voor vrienden kan stemmen. Dat is aan mij om af te wegen. Het wordt negatief als anderen ons willen voorschrijven hoe wij volgens hen horen te stemmen.

2x meer Steem?

Dat is nieuw voor mij. Heb je een linkje?

Groot gelijk gewoon op je vrienden stemmen:)

Dat is een goeie, het onmogelijk maken dat je op je eigen votes kan stemmen. Maar komen ze weer met alt accounts. Beste is voor mij denk er totaal niet op concentreren.

Hier in deze post claimt hij zoiets, het wordt een splitsing net zoals Bitcoin. Het staat in 1 van zijn posts in de reacties.

https://steemfeatures.com/steem/@elfspice/the-steem-fork-begins-meet-steemit-reloaded

Maar dont "downvote" the messenger :) misschien heb ik het helemaal verkeerd begrepen.

Met alt-accounts is het dan toch weer Steem Power {SP} er naar toe brengen. En er zijn zoveel die alternatieve accounts hebben. Ze werden bij de duizend verkocht. Bot-netwerken kunnen ze met gemak besturen. Maar dan alleen nuttig als ze allemaal behoorlijk met SP gevuld zijn. En daar begint het lastig te worden denk ik. Zien wel hoe het verder gaat.

Steem fork.

Dat is een manier om het te veranderen op de wijze zoals iemand graag wil. Of zoals een groep graag zou willen. Het is een complexe materie, de Steem blockchain, en er is veel kennis voor nodig, meer dan alleen wat kunnen programmeren in C(++).

Wat ik zo lees is het inderdaad net zoiets als een blockchain split van Bitcoin en Bitcoin Cash. Groot gewaagd plan, waarvan ik een aantal aanpassingen wel zie zitten. Sommige zaken volg ik wat minder.

Deze splitsing lijkt voor een groot deel vanuit teleurstelling en boosheid te zijn ontstaan. Weet niet of dat een stabiele basis is voor zoiets complex. Maar zoals ik geleerd heb is niets onmogelijk en alles nog mogelijk.

Ben benieuwd, het is volgens mij de eerste keer dat Steem zo vanuit MIT licentie geforked wordt.

En je hebt gewoon een upvote hoor. ;-)

haha thanks voor de upvote.

Ja jij verwoordt het goed, zou niet echt weten wat ik er aan moet toevoegen. Ben met alles denk wel eens.

Ben ook zeker benieuwd hoe en wat er gaat gebeuren. 1 ding is zeker ik ga lol maken:D

Goeiemorge daar (schat ik) en fijne dag

Graag gedaan!

Bijna goed, bijna nacht. :-)

Dat vooral, lang leve de lol!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56769.00
ETH 2325.34
USDT 1.00
SBD 2.36