You are viewing a single comment's thread from:

RE: Schrijversblok op de blokketting en hoe het lineair stemmen bevalt

in #nl7 years ago

Het doet mij deugd om mensen in het Nederlands te vinden, want mijn Engels is nog niet zo goed. Het werkt inderdaad heel verslavend. Ik ben nog maar 4 dagen op Steem en ik ben er echt verliefd op geworden. Op dit ogenblik zijn er nog maar weinig Vlamingen hier op steemit omdat ze nogal afschrikken van de termen "cryptocurrency en blockchain". Nu heb ik paar kennissen uitgenodigt bij mij thuis om het hun te tonen wat het inhoud. Het is voor mij ook nog een beetje zoeken maar al doende leert men he. Voor u ook een prettige dag toegewenst en veel beterschap.

Sort:  

@kamiaan , ik kan me herinneren dat dit voor mij ook even lastig was in het begin!

Ik kwam toen deze artikelen van @oaldamster tegen in mijn zoektocht wat is Steemit, en hoe zit dat nu precies met Steem // Steem Power // Steem Backed Dollars:

https://steemit.com/blog/@oaldamster/nieuw-op-steem
en
https://steemit.com/nld/@oaldamster/handig-om-te-weten-als-je-gaat-bloggen-op-steemit

Ps. @oaldamster --> hierom ben ik je ook meteen gaan volgen toen ik eindelijk mijn account had aangemaakt! :P

Dank u voor de steun en dank naar iedereen die ons newbies wegwijs maken. Ik heb dit platform leren kennen via @omarb Ik voel mij enorm gezegend dit te mogen leren kennen.

Dat is tof om te weten @skytrex, dankje! :-)

Volgens mij komt er nu meer ruimte voor een relatief kleine taalgemeenschap als het Nederlandse. Juist door die recente Steem stem systeem verandering. Dit maakt blockchain bloggen op Steem steed leuker voor heel veel meer mensen.

Geweldig initiatief om mensen wegwijs te maken in de wereld van de cryptos! Heel veel succes en plezier daarbij. Als ik mij goed herinner is Gent de Bitcoin stad van Vlaanderen, net als Arnhem die van Nederland is. Beide steden waar ik graag naartoe zou gaan. Arnhem dit jaar zeker nog, lijkt mij geweldig om ergens met cryptos te betalen. (Eventueel met omzet diensten als Blocktrades punt US of Changelly punt com)

En inderdaad al doende leert men het beste.

Dank u!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68465.88
ETH 3766.15
USDT 1.00
SBD 3.66