You are viewing a single comment's thread from:

RE: Halo Nederlandse en Belgische Steemians! Dit is mijn bewogen jaar: werk, blessure, ontslagen, verkoop, 20+ miljoen

in #nl6 years ago

Hey Alex, Jesse vanuit Nederland hier! Ik vond het interessant om je "levensverhaal" te lezen. Ik zou graag willen weten op welke website je die duominers verkoopt en voor die 0.09kwh/uur ben ik eigenlijk ook wel geïnteresseerd dus laat maar even weten :)

Sort:  

heey Jesse! Momenteel is de website niet beschikbaar maar ik kan wel voor jou alle berekeningen doen!
heb je facebook bijvoorbeeld?

Ja ik heb wel een account maar gebruik het niet echt. Je mag me wel een berichtje sturen via facebook dan hou ik het wel even in de gaten. Naam is: Jesse van Eekelen en ik heb geen profielfoto. Ik spreek je daar wel.

je hoort snel van me!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61567.88
ETH 3447.00
USDT 1.00
SBD 2.50