You are viewing a single comment's thread from:

RE: Het gaat om competitie en dat is oneerlijk per definitie.

in #nl7 years ago

@oaldamster , al vond ik het een droef inleiden van je blog. Terug heb ik iets bijgeleerd, maar tevens terug veel vragen. Wat de chat betreft heb ikzelf maar een ervaring mee. Vond deze persoonlijk niet zo prettig, was in algemene chat en stelde enkel een vraag omtrent ' convert to steem' en werd ineens bestempeld als ne noob etc etc Persoonlijk heb ik me dat niet echt aangetrokken, denk enkel bij mezelf enkel 'Real life noobs have no more questions' Kwam ik al tegen bij de eerste online blog of chat rooms in de jaren '90. De algemene chat rooms gespreken, waren uitlatingen van mensen die uiteindelijk niets te zeggen hadden en enkel media achterliepen. De zelfde mensen die zich nu nog steeds zich uiten op Facebook, twitter etc etc.
Persoonlijk vind ik dit juist een leuk platform omdat mensen zich wel hoffelijk gedragen in hun comments. En leer soms bloggers of creatieveling hun werken kennen. Wat het down voten betreft heb ik zelf nog nooit gedaan, want ik kwam idd nog niets tegen waarvan ik zeg dit is reclame of goor of zo. Moet toegeven mijn eerste kunstwerkje dat ik poste op steemit kan voor sommige mensen misschien ook goor zijn

https://steemit.com/jackjohanneshemp/@jjhemp/eerste-stappen-in-de-wereld

Toen wist ik nog niets van nsfw, tot een vriend van me die ook op steemit is me er over informeerde.
Wat het blok betreft waar je spreekt over wat nodig is om 'steem' te renderen gelijk dat je andere virtuele munten kunt maken. Dacht ik persoonlijk dat steemit en bijhorende munt, net op de gebruiker of deelnemer van steemit staat, en waarbij als je meer post er meer op u pc staat, mijn pc heeft maar 16g ram? steemit draait toch niet op servers dacht ik? Moet zeggen ik weet daar eigenlijk niets van. Wat vote voor witnesses heb ik dit zelf nog nooit gedaan, ik ga meestal naar de dingen die mijn interesses naar new. of ik zoek op naam zoals #nl Wat het posten met #nl betreft tracht ik deze in het Nederlands kan me daar zekerst als eens aan gezondigd hebben, omdat idd de meeste gebruikers van steemit Engelstalige zijn
Wat het het kopen van steem power betreft dacht ik dat dit juist goed was voor jezelf en voor steemit. Ik dacht dat het gelijk investeren was in de zeggenschap binnen steemit. en dat je verdient door dingen te publiceren. Ik zelf heb nu voor het eerst eens mijn verdiende steem dollars omgezet in steem om dan steem power te kopen. Soms krijg ik er eens van mensen op steemit die mijn blogs leuk vinden. Maar persoonlijk ben ik totaal niet bezig met crypto, vind ik tof dat er een x bedrag op staat, maar als ik dan de dollars wil afhalen zou ik uiteindelijk toch uit komen bij de bank. En daar doe ik niet aan mee. Ik post blogs hier op steemit die ik op andere platformen ook blog. Wat het enkel resteemen betreft, sommige mensen lezen en delen de dingen die ze lezen en schrijven zelf niets. ik heb ook opgemerkt dat er mogelijks misbruik kan door ontstaat, kunnen we de misbruikers niet downvoten en op die manier vanzelf verdwijnen?
Wat het gehele upvoten betreft van je eigen blogs gebeurt toch automatisch? Wat het upvoten van mensen die je antwoorden of waar je op antwoord, deed ik om mensen te bedanken dat ze een comment geven. Ook daar heeft me niemand iets over gezegd wat de regels zijn. En ik zelf ook al eens een blog gepromote persoonlijk versta ik het verschil niet echt goed. Wat de heksenjacht betreft op mensen die hun blogs of comments upvoten heb ik zelf nog nooit van gehoord en heeft er mij ook nog nooit iemand iets over gezegd.
Ik ken je enkel van dit platform en telkens heb ik iets geleerd en heb ik terug vragen, maar blijf verder doen man. Ook al ken ik je niet persoonlijk je blogs en je gedrag naar mij was steeds correct en daarom volg ik je ook. En zoals op elke social media vorm zal je eens af en toe de vriendenlijst moeten overgaan denk ik, deed ik ook.

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 55819.41
ETH 2522.74
USDT 1.00
SBD 2.32