You are viewing a single comment's thread from:

RE: Nederlands Sprekenden trekken de aandacht

in #nl7 years ago

Hi @Valderrama, goede post. En ook dank voor het nogmaals starten van deze discussie @steemspoker, je wordt langzamerhand de koning der Nederlanders hier op Steemit!

Ook ik ben flink actief rond minnowsupport (al vanaf het begin), ga binnenkort ook delegaten omdat ik het een goed initatief vind. Ben vaak te vinden op het Discord kanaal.

Ik vind dat wij Nederlanders onszelf nu ook eens echt moeten verenigen, net als (wat ik hieronder ook lees) de Britten, de Amerikanen en de Australiers al goed doen. We kunnen hiermee een goede start maken door bijvoorbeeld hetvolgende op te zetten:

  • We starten een #teamNL kanaal in de PAL (Peace, Abundance, Liberty) Discord, waar vandaan ook het minnowsupport initiatief wordt gerund. Je hebt hier ook al teamaustralia, teamphilippines en teamgb o.a. Dit geeft ons de mogelijkheid om samen te komen en makkelijk met elkaar te communiceren over wat ons dan ook bezig houdt.
  • We gaan posten met #teamNL tags waar het maar kan.
  • We gaan een groep vormen van NL users die voldoen aan een kwaliteitsstandaard van posts en gaan elkaars posts standaard upvoten met een bepaald % (dat kunnen we dan zelf vaststellen). Dit kun je eenvoudig regelen bijv. via www.steemvoter.com. Als jullie een alternatief weten, dan hoor ik dat ook graag.

Hoor graag wat jullie hiervan denken! :)

@Finance2Nomad

Sort:  

Bullet 1: zou erg goed zijn als die er komt.
Bullet 2: 1 tag voor allen, allen voor 1. Gewoon mee beginnen zou ik zeggen
Bullet 3: upvoten mag, maar ik opteer in ieder geval voor het dagelijks resteemen van een aantal Posts die je dan tegenkomt door te filteren op de teamNL tag. Wat mij betreft gaat het om exposure die je op deze manier vele malen sneller krijgt. Een paar upvotes doet niet zo veel. Een paar resteems zou zo maar exposure kunnen betekenen naar een aantal honderd extra mensen.

Vanaf morgen begin ik met het gebruik van de teamNL tag! (Ik post wel voornamelijk in het Engels en heel soms Spaans maar ook daadwerkelijk in het NL posten hoeft van mij geen voorwaarde te zijn)

Prima, maar ik merk dat de impact van de resteems vaak beperkt is. Dit geldt tevens voor de impact van het hebben van veel volgers. 500 minnows die je volgen doen weinig tot niets. De meeste mensen lijken vooral te kijken bij 'new' en 'hot' voor de interessante posts om te upvoten, en weinig op hun tijdslijn.

Hoe dan ook zou het goed zijn om elkaar wat meer structureel te supporten. Ben je weleens op de PAL chat te vinden? Ik ben nu bijvoorbeeld online. Laten we er eens over praten.

Wat je met resteems hoopt te bereiken is dat je ineens in de feed van een whale terecht komt waar je normaal gesproken zo goed als nooit komt. Ik denk dat hun leesgedrag ook heel anders in elkaar zit dan de meeste minnows.

En ja... het aantal volgers zegt niet direct iets. Het aantal actieve volgers wel. Ik heb volgens mij maar 2 inactieve volgers. Op de een of andere manier is trouwens ene liberosist mij gaan volgen dus ik heb kans een keer opgepikt te worden door hem.

Overigens kijk ik juist weer bijzonder weinig bij Hot en trending... ik kies dan ook uit wie ik volg en niet zo naar iedereen want ik hecht veel waarde aan mijn home feed. Zie: https://steemit.com/steemit/@valderrama/steemit-suggestion-extra-feed-option-in-the-menu

Ik ben af en toe op de PAL chat. Vanavond denk ik niet meer, maar laten we elkaar daar een keer treffen inderdaad.

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 55948.41
ETH 2523.83
USDT 1.00
SBD 2.31