You are viewing a single comment's thread from:

RE: De mensen lezen niet meer, ze schrijven (essay)

in #nl7 years ago (edited)

Hee Marie, prachtig (en herkenbaar) kijkje in jouw kop. Ik hou ervan dat je uitspraken / kranten artikelen naar je eigen ervaring relativeert. Je schrijft makkelijk enzo leest het ook. Ik ben nog wel een echtelezer zij het dat ik wel blijf hangen in vak literatuur of fantasy (het een om het andere in evenwicht te houden).
Voor een blog vind ik het wat veel, maar het enthousiasme spat er van af dus dat maakt veel tekst ook weer goed! Niet stopen!
(Ik was helaas te laat om deze omhoog te stemmen! )

Sort:  

Dankjewel voor je reactie @dutchess Ik ben er heel blij mee. Misschien tóch maar zo nu en dan een stuk in het Nederlands posten dan. Ja, het is véél te lang voor een blog. Ik schreef het voor mijn opleiding aan de schrijversvakschool en postte het hier omdat ik nog niet zo goed wist wat steemit is. Ik zie trouwens best vaak érg lange stukken voorbij komen. Die lees ik nooit! Dus dubbel bedankt dat jij mijn stuk wél las!

Ha! Ja sommige posts zijn lang. Eigenlijk niet te lang maar in het land der blinden is eenoog koning he. ...ik houd mn foto blogs graag wat korter. Voor aanvullende info voeg ik vaak gewoon een linkje toe, kan men zelf kiezen ergens meer of minder over te lezen

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62218.49
ETH 2445.41
USDT 1.00
SBD 2.62