op zoek naar nederlandstalige vrienden uit België en nederland

in #nl7 years ago

Als je de taal van deze post begrijpt dan spreek je waarschijnlijk Nederlands en kom je uit België of Nederland, of het moest zijn dat je van afrika bent waar ze ook een soort nederlands spreken op verschillende plaatsen. Ik hoop enkel, aangezien ik deze post maak om 10 voor 2 snachts dat ik toch enkele mensen hier uit de buurt kan bereiken, zoniet dan maak ik wel nog eens een postje op een wat beter getimed uur lol.

Ik probeer eigenlijk wat mensen van onze taal te bereiken om te zien welke blogs en content jullie zoal bijhouden of het het intressant is om in het nederlands te bloggen. Ik kan wel deftig engels maar in je eigen taal kan je meer geuren en kleuren beschrijven als je begrijpt wat ik bedoel.

Laat zeker een reactie achter zodat ik je blog kan bekijken en als je tips hebt over bloggen mag je ze altijd meegeven. Ik dacht dat ik in het engels het meeste mensen zou bereiken, maar als dit anders blijkt te zijn zou ik ook in het nederlands gaan bloggen.

Zowiezo kunnen we een nederlandstalig netwerkje oprichten en wat ook intressant zou zijn is om een meeting te organizeren na verloop van tijd. We kunnen eventueel ook een teamspeakserver opzetten of een discordchannel. Laat even weten als je geïntresseerd bent :)

Met vriendelijke groeten uit België!

Sort:  

@steemspoker is hier al even mee bezig. click maar op https://steemit.com/nl/@steemspoker/meer-gelijktaligen-laten-van-zich-horen-en-we-zijn-nu-de-100-gepasseerd dan zie je dat het er als is. Je kan je account-naam daar gewoon achterlaten.

En als je zoekt op de tag #nl# dan zie je alle nederlandstalige blogs en/of de nederlanstaligen die in het engels hebben geschreven

bedankt daarvoor! hab net men naam in de post gezet die je doorgaf :)

Top! Welkom. Zijn wat dingetjes in ontwikkeling voor nederlandstaligen om het makkelijker te maken hier. Volgt binnenkort meer info, hoogstwaarschijnlijk via @steemspoker. Dus click in ieder geval bij hem op Follow.

Hartelijk dank voor uw post, maar ik denk dat op steemit we hebben geen probleem van de taal, plusparts weten hoe ze te vertalen en te reageren op elke taal
dank u voor het delen, ik ben

네덜란드어라도 괜찮습니다
크롬번역기가 있어서
어떤내용인지 이해했습니다
좋은글 기대하겠습니다~

Ik spreek Nederlands maar voldoe niet aan het profiel . Ik kom uit Suriname

well done brothermic!

Geweldig om dan een reactie in het Koreaans te zien. :)
Behoorlijk response ondanks het nachtelijk tijdstip van je post overigens. Ik volg!

ja grappig he :) blijkbaar is @steemspoker al bezig met de mensen samen te brengen :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61577.64
ETH 3448.57
USDT 1.00
SBD 2.53