Moje pierwsze wrażenia z NextColony

in #nextcolony5 years ago (edited)


NextColony-Teaser-1.jpg

Witajcie drodzy Steemianie, wczoraj o godzinie 22 wystartowała gra pod tytułem NextColony. Jest to gra online z elementami RPG. W dzień premiery do gry zarejestrowało się ponad kilkaset osób. Jest to całkiem imponujący wynik. Niestety niezbyt imponująca była wydajność serwerów podczas uruchomienia gry. Osobiście po zarejestrowaniu się do gry musiałem z piętnaście minut zaczekać aż ruch się uspokoi i będę mógł swobodnie grać. Na grę jednak przyszło mi czekać jeszcze dłużej, ponieważ twórcy nie otrzymali jeszcze przelewu tokenów.

W porządku, po uruchomieniu gry przez developerów otrzymałem dostęp. Przez pierwsze kilka minut oswajałem się z interfejsem. Muszę przyznać, nie jest skomplikowany i po chwili jesteśmy w stanie się zorientować co i jak. Zainteresowała mnie zakładka Shop. Pomyślałem, że jest to jakiś wbudowany item shop. Po części miałem rację. Mogliśmy za STEEMy kupić sobie skrzynki z surowcami oraz magiczne runy, które dodają nam procentowego boosta.
W czasie pisania tego posta sklep jest opróżniony (ba, pewnie po paru godzinach od startu już był pusty). Mam nadzieję, że niedługo zapasy zostaną uzupełnione i zobaczymy nieco bardziej rozbudowany sklep. Mam tu na myśli surowce w różnych ilościach, statki itp.

Czytając Discord'a zobaczyłem wiele opinii, że gra nie ma przyszłości, da się parę rzeczy obejść i tak dalej...
Ja nie mam zdania na ten temat. Osobiście NextColony traktuje jako świetną inicjatywę wykorzystania możliwości blockchain'a. Sama rozgrywka jeszcze mnie nie urzeka, ponieważ aktualnie bawię się w farmera i ulepszam wszystko na co mnie stać. Kiedy przyjdzie czas na eksplorację kosmosu moja opinia będzie na pewno powiększona o te aspekty. Jak na razie nie ma co przekreślać tej gry ani jej wywyższać nie wiadomo po co, ponieważ jest to po prostu "świeżak".

Zobaczymy co się stanie w przyszłości. Jeżeli jesteście chętni zagrać w NextColony to link jest o tutaj :)

Pozdrawiam!

Sort:  

Na razie gra działa baaardzo wolno. Progres budowy widać dopiero po odświeżeniu strony. Coś ewidentnie jest nie tak, ale życzę im, by gra się udała!

No i to jest rozsądne podejście. Zobaczymy jak losy gry się potoczą, na razie sam szkielet z podstawową funkcjonalnością działa dużo solidniej niż niechlubny drug wars.

Dziękuję.
Zgadzam się, z drug wars wygląda to tak jakby mieli nową wizję na grę co tydzień :S

Tego typu pozycje są bliżej memu sercu niż Drug wars. Ale czy to czasem nie jest kopia Steem Nova?

Niee, może jakieś mechaniki są podobne. Ale to jakby porównywać Battlefield'a do CoD'a

Posted using Partiko Android

Przespałem premierę!!! Idę się pochlastać

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64344.02
ETH 3142.36
USDT 1.00
SBD 4.01