Shyamal Sir Khata-k proba proba gainditu zuen eguna

in #need6 years ago

Nahiz eta ez zen Shyamal Sir bizi izan, egun hartan egon zen. Sir begira, etengabe ari nintzen Tuku begira, Tuku irribarre hark barre egiten zidan eta Sir behin begiratu zuen. Tuku lortu 76 lehen aldiz proba! Denek harritu egin ziren egun hartan, baina ez nuen harritu aukera izan, Akmenek nirekin egin zuelako SSC azterketa ikusi zela.

Kontabilitate zientzien gaia Tuku bezalako beldur zen. Hamabi liburuak hamabi liburu zeuden arren, Tukuk hamabi zenbakitan hamabost urte besterik ez zituela kalkulatu bi urtez, Tukurreko hamabi zenbakiarekin izan ezik, ez zen beste kapitulurik aurkitu. SSC osoko azterketa osoa MCQ zen, sudurra hatz guztia makurtu zedin, hiru hatz (c) zenbakian mingarria izan balitz erantzunaren erantzuna zuzena zela

SSC azterketan, Tukur eserlekua atzean utzi nuen. Sinetsi egin ninduen eta atzera egin ninduen atzean, egun batean nire alkandora urratu zen! Luma atzealdean luma batekin bilduta, ezin nion itzuli arte. Ingelesez eginiko lehenengo probaren lehenengo paperean eta zenbait aldiz, whispecy galdetu nion - Gemini .. Zein izango da bi zenbakiak B erantzun? Entzuten entzun edo ez entzun nahi nuen. Puntu batean, hainbeste irrikaz, Chilani-k esan zidan Inspektorea hurrengo gelatik irten zela eta bere liburua hartu zuen!

Kontabilitate proba, denek galderei galdetu zieten, Tuku galdetu nion eta galdetu zidan: "Galdera batzuk erantzun dira Tuku-n?" Pixka bat harrituta nengoen, Tukuko hiru digituak ustekabekoak izan baitziren, galdera egin nuen eskuan, eta hiru letrak idatzi ditut.

Sort:  

To listen to the audio version of this article click on the play image.

Brought to you by @tts. If you find it useful please consider upvoting this reply.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64432.28
ETH 2648.26
USDT 1.00
SBD 2.78