You are viewing a single comment's thread from:

RE: De sereniteit die heerst in ons nieuwe appartementje, love it!

in #nederlands7 years ago

Wat een heftig verhaal zeg! Ik heb zelf ook wat lastige internationale verhuizingen achter de rug, maar dit is toch wel even iets anders. Ben erg blij dat jullie een fijne plek hebben gevonden, succes nog met alle dingen die voor je liggen. Budapest vind ik zelf een heerlijke stad, dus lijkt me geen verkeerde keuze. Mooi om te zien hoeveel kracht en doorzettingsvermogen jullie hebben laten zien, inspirerend!

Sort:  

Dank je wel, kun je je voorstellen dat ik hier nu echt dingen vertel die totaal in het niet vallen bij waarom we uit NL zijn vertrokken ? Schrijf in het Engels onder de familyprotection tag, voor mij is dit stukje hier echt een keer schouders ophalen en doorgaan :-) We hebben in begin vrijwilligerswerk gedaan op meerdere plekken dus aardig wat keer in Spanje verhuisd.. nu zijn we lekker gesetteled voorlopig. Budapest heeft veel te bieden, dus zullen hier nog veel meemaken denk ik, thanks voor je compliment..

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 63352.53
ETH 2447.41
USDT 1.00
SBD 2.67