Sort:  

He Marie, Nou, schrijf een introductie post! zie> https://steemit.com/trending/introduceyourself
het beste in het Engels. Kan ook EN/NL
je zit op de schrijvers academie, vermeld dat ook. Foto's etc.
Als je een erg mooi artikel schrijft over jezelf (zie hoe anderen dat doen) Dan krijg je ineens veel volgers en waarschijnlijk veel stemmen/votes/$$$
Succes!!
Mocht je vragen hebben? Ik hoor het graag :-)

Thanks! Ik ga eens wat proberen! :-)

O ja, het lukt me niet een foto bij mijn profiel te plaatsen. Wat is het geheim?

Misschien afbeelding te groot formaat.

Ik ben terug van vakantie en ga er nu eens serieus werk van maken. Bedankt voor de tips @nederlands en @steemspoker Het plaatsen van een profielfoto is inmiddels gelukt zoals jullie zien.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60192.33
ETH 2321.67
USDT 1.00
SBD 2.50