You are viewing a single comment's thread from:

RE: We just got a new rabbit; meet Phil!

in #nature6 years ago

Nydelege bilete av kaninene dine @Valth
Også denne gongen lærte eg noko av artikkelen din. Eg levde i den trua at dei kvite kaninene var albinoar og hadde raude auge. No har eg lært at ikkje alle kvite kaniner er albinoar og at enkelte av dei kvite kaninene, kan ha blå auge.
Eg likte ôg påminninga om både arbeid og ansvarfylgjer med dyrehald og at kaninene var ein art som krev ein del stell.

Sort:  

Takk for det! Det er fint at du lærte noe av innlegget også :) Det er en del fordeler med å ha en hvit kanin istedenfor albino, da det ofte er flere sykdommer som også kommer med albinomutasjonen.

Eg likte ôg påminninga om både arbeid og ansvarfylgjer med dyrehald og at kaninene var ein art som krev ein del stell.

Det er godt å høre. Det er veldig mange som tror at kaniner er dyr man kan holde i bur i hele livet, men det er ikke (etter min mening) ansvarlig dyrehold.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63423.66
ETH 3077.69
USDT 1.00
SBD 3.87