You are viewing a single comment's thread from:

RE: Car on snow

in #nature7 years ago

Takk for gode tips. Skal notere meg de slik at jeg har noen forslag på blokka når jeg en gang i fremtiden får tatt meg en tur dit.

Personlig hadde jeg heller reist til Finnmark enn til Italia på ferie. Det er jo omtrent like langt, men det virker som om mange heller ønsker seg til utlandet og varmere strøk, enn å oppleve alt det Norge har å by på.

Sort:  

husk finmark er stort med lange avtander mellom hver plass.

En kamerat av meg fra Troms sier alltid at ting det i området ligger rett i nærheten. Hans forhold til avstander er litt annen enn min da, for når han snakker om noe som rett i nærheten kan det fort være to timer å kjøre. Antar Finnmark er hakket verre. :)

Det stemmer nok det :)

Brilliant!

You've got the Midas touch.

You nailed it!

I love this!

hi @gasusa can you please stop making this comments. I don't like it, it is abuse. of my account. Downvotes will come.

You're a true professional.

hi @the.mole can you please stop making this stupid comments. I don't like it, it is abuse. of my account. Downvotes will come.

You've done your homework.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 58797.87
ETH 2500.17
USDT 1.00
SBD 2.50