You are viewing a single comment's thread from:

RE: SECOND CHANCE

in #naijapidgin6 years ago

En just be like say Na me get this post,I misbehave with my paddy like that, en come carry en property waka comot for my life.I done dey beg am since this month en no even warn follow me talk,just few hours ago,en come talk am straight say en no wan be my friend again say make I no talk to am again. Abeg my country people make Una help me tell am say I need second chance.
Chai, I Don cry tire.

Sort:  

Brother one way or the other all of us don fuck for this life, thank God you self don reason am say you don fuck up,
And for your paddy I sure say if you beg am well well and you give am small time em go follow you reason am

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 57483.44
ETH 2574.21
USDT 1.00
SBD 2.48