You are viewing a single comment's thread from:

RE: TAKE THAT NEXT OPPORTUNITY WEY THE COME..

in #naijapidgin6 years ago

I Don miss opportunity plenty for this life.
I no fit count, but as miss plenty opportunity Na so I learn plenty lesson too.
My guy dey do e masters degree for Harvard today, I suppose dey dere because I b get the scholarship too but one tin come delay me. I nearly run mental that time.
Others missed opportunities dey wey I no fit share.
But I lesson plenty lessons from them sha

Sort:  

Hmmnn.. Sorry oo.
Them say na only once opportunity dey come, but i believe say you fit see am again.

Me I no too serious when i dey school, when others dey learn professional courses take back up their degree, me dey form vandam, I believe say I no go need am, my certificate don do.

Now, I still dey hustle to get one. I don need am die.

And na free I for do am then o.😭😭

Na so o.
for school things Na either free or with small money. That kind opportunities go come again?
Na only when u go back to school if you want to run another undergraduate degree program.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 67773.95
ETH 3733.37
USDT 1.00
SBD 3.69