You are viewing a single comment's thread from:

RE: Our topic today na how una take see the plenty plenty killings wey dey happen for our country?

in #naija7 years ago

Halo ma country people
Herdsman don kill o, herdsman don kill ooo, falani don take control.
Before I chuk mouth for the matter wey dey ground, ma appreciation dey waka go @ogoowinner side for choosing me say I be one of the winner for the previous contest wey she do , I thank una we we .

I no know how I wan take yarn this matter wey they ground cos the matter self don cos argument self.
Ok o make I follow the back side yarn am.
One koko thing wey I know be say all tribes wey dey this country get the way dem dey do their stuff, Make I dey loyal to my conscience ,this fulani herdsman of a thing dey guilty for one side and non guilty on one shikini part.

Make I first yarn the guilty part
Na this one dey pain me pass, say make person dey punish or kill innocent souls, all this this wey una herdsman abi wetin una dey call them dey do neva reach the thing wey oerson they do wey be say dem go banish him. But the koko problem be say dem get upper hand because say BUHARI na from their side. Na Buhari dey provide dem d thing wey pass ammunition or sponsoring wey @ogoowinner don yarn before which is IMMUNITY . If immunity don stand gidigba all other thing go surely follow.State of emergency for there area wey be say our presy go cancel am because say the fulanis be im relative. And also he don do their negotiator with the federal government once..

Time no dey o make I kuku go the not guilty part.
*All the killing wey be say we dey shout up and down self no be the fulani dey do am but the problem be say 'once a culprit forever a culprit' .Because the one wey happen for ekiti state self, na yoruba people kill the Tiv people all in the name of una falani herdsman..
**make we dey sincere, if person wan dey block ur source of living wetin u go do_ kill him or wettin

To ma fellow steemians we fit raise a protest tagged END HERDSMAN
@horlaide cares

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.14
JST 0.028
BTC 58607.22
ETH 2616.94
USDT 1.00
SBD 2.43