You are viewing a single comment's thread from:

RE: Our topic today na how una take see the plenty plenty killings wey dey happen for our country?

in #naija7 years ago (edited)

My sister called me early this morning from USA only to tell me say, make I no travel o because Fulani herdsmen they butcher people for road. Example was God is good motors, dem go shoot the tire so that when the motor stop dey will now massacre people. Seriously the govt really need to do something.
God help us.
Nice post

Sort:  

The government really need to do something o
but we get our role to play too
before we go wake up one day and naija don go

Abeg watin be our role

The government no care about the people he de interested in the 2019 election wae God go make am loose

Our role plenty o
We can raise a defense in our local places against these guys
Than to wait for government to do every thing for us

Them de fool wae de top seat no de do anything and vex de catch me

Bro if you fit travel comot this country enter road ooo
Because me now I de find money to enter Ukraine and I o de come back again

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.14
JST 0.028
BTC 58097.21
ETH 2581.79
USDT 1.00
SBD 2.41