You are viewing a single comment's thread from:

RE: ကၽြန္ေတာ္ေျပာေသာစကၤပူ - အပိုင္း-( ၁၃ )( Henry Aung )

in #myanmar7 years ago

စလုံးမွာေတာ့ မသိပါဘူးကုိဟင္ရာ ထုိင္းေတြကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ေလာက္ အဂၤလိပ္စာမကမမ္းက်င္တာေသခ်ာပါတယ္၊ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ေတြ႔တဲ့ထုိင္ေတြက ေတာ့ မရၾကဘူး။ ကုိယ္ကလည္းေအာက္က်မခံဘူး၊ ကၽြန္ေတာ္ (၃)ႏွစ္ေနတာ သူေဌးကုိ မင္းနဲ႔ ငါပဲေျပာတာ၊ မငး္တုိ႔ထုိင္းေတြ၊ သူကလဲ မင္းတုိ႔ဗမာေတြ အဲလုိပဲေျပာတာ။

Sort:  

ဒါမွ တုိ႔ဆရာတင္​ကြ :-)

မွန္တယ္ဆရာ ၊ ထိုင္းေတြ ကကၽြန္ေတာ္တို႔ ေလာက္ အဂၤလိပ္စာ မတတ္တာ ကၽြန္ေတာ္လည္း လက္ခံႏိုင္ပါတယ္။ စကၤပူ ႏိုင္ငံသား အထူးသျဖင့္ လူႀကီး ေတြ ကလည္း ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေလာက္ အဂၤလိပ္စကားကို မေျပာႏိုင္ၾကပါဘူး။ ဒီဘက္ေခတ္ လူငယ္ေတြ အမ်ားအားျဖင့္ second Generation က လူငယ္ေတြ ေတာ့ အဂၤလိပ္စကားေျပာႏိုင္ၾကပါတယ္။ အဂၤလိပ္စကား ေျပာဆိုတဲ့ ေနရာမွာ broken English ပဲသံုးၾကတာပါ။ ဒီေနရာမွာ ဆရာ့ကြန္မန္႔ကို ျပန္ရရင္ ကၽြန္ေတာ့အေနနဲ႔ အဲဒီအခ်ိန္တုန္းကေတာ့ ၾကံဳးဝါးရံုက လြဲၿပီး ဘားမွ မတတ္ႏိုင္ခဲ့ဘူး။ ကိုယ္ေတြဘာ တတ္ထားသလဲ ဘာသိထားသလဲ သူတို႔ စိတ္မဝင္စားဘူး။ကၽြန္ေတာ္ ဆိုလို ခ်င္တာ အဆင့္အတန္း ခြဲထားတာပါ။ General worker ၊ supervisor ၊ staff level ၊ Manager စသည္ျဖင့္ ..... General worker level မွာ ႀကိဳက္သေလာက္ အဂၤလိပ္စကား မိုးျပန္ေအာင္ ေတာ္ေနပါေစ ... General worker က office ထဲကို အခြင့္ မရွိပဲ ဝင္လာခြင့္ မရွိပါ။

ကၽြန္ေတာ့တပည့္ အင္ဂ်င္နီယာ စလုံးမွာ တတိယႏွစ္ကျပန္တက္ၿပီးမွ အင္ဂ်င္နီယာအလုပ္ျပန္ေပးတယ္၊ တပည့္တစ္ေယာက္က ဆရာဝန္ စစခ်င္းစလုံးမွာ သူနာျပဳအဆင့္ပဲရတယ္ ကုိဟင္ေရ။ သူတုိ႔လဲစစခ်င္းခံရတာပဲ။ ခုက်မွျပန္မလႊတ္ခ်င္ေတာ့ဘူး။

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60238.27
ETH 3215.90
USDT 1.00
SBD 2.46