က်ေနာ့အဖြားရဲ႕ ဘဝအေၾကာင္း (၂)

in #myanmar6 years ago

Screenshot_2017-12-30-22-42-41-066_com.imaginstudio.imagetools.pixellab.png

ယခုေရးသားေသာ က်ေနာ့အဖြား၏ဘဝအေၾကာင္းကို က်ေနာ့အေမမွ စာရြက္ေပၚတြင္ေရးသားေပးၿပီး က်ေနာ္မွျပန္လည္၍ ကူးယူေဖာ္ျပျခင္းျဖစ္ပါသည္။ ေျပာရမည္ဆိုလွ်င္ေတာ့ Copyေပါ့ဗ်ာ ေနာ့😁😁😁။


က်ေနာ့အဖြားရဲ႕ ဘဝအေၾကာင္း (၁)

အဲ့ဒီလို႐ွာရင္းနဲ႔....
အရက္သမားတစ္ေယာက္က သူ႔ရဲ႕ကေလးကိုေမြးစားပါ၊ သူ႔ကေလးရဲ႕အေမကလည္းမ႐ွိေတာ့လို႔ ကေလးကိုမေစာင့္ေ႐ွာက္ႏိုင္လို႔ပါဆိုၿပီးေျပာလာေတာ့ အဲ့ဒီကေလးကိုေမြးစားခဲ့ပါတယ္။ အဲ့ဒီေတာ့ က်မပဲ ကေလးကိုထိန္းရေတာ့တာေပါ့။ အစပိုင္း ကေလးႏို႔ဗူးေဖ်ာ္ရ၊ အခ်ိန္မေတာ္ ႏို႔ဘူးတိုက္ရနဲ႔မို႔ ေကာင္းေကာင္းမအိပ္ရ၊ လြတ္လြတ္လပ္လပ္မေဆာ့ရေတာ့ညအရမ္းစိတ္ညစ္ရတာေပါ့။ အေနၾကာလာေတာ့ အဲ့ဒီကေလးကိုသံေယာဇဥ္တြယ္လာတယ္။ ကေလးက ဝဝတုတ္တုတ္၊ မဲမဲတူးတူးေလးေပမယ့္ခ်စ္စရာေကာင္းပါတယ္။ သူ႔အေဖအရက္သမားႀကီးကိုေတြ႔ရင္လည္း ေမာင္ေလးကိုျပန္ေခၚသြားမွာစိုးလို႔ ေမာင္ေလးကိုခ်ီၿပီးပုန္းခဲ့ရတာအေမာပါပဲ။ အဲ့ဒီအရက္သမားႀကီးကလည္း အိမ္ကိုခဏခဏလာၿပီး ေငြေတာင္းပါတယ္။.....

ဒီလိုနဲ႔အေမက ခေလးထပ္ေမြးျပန္ပါတယ္။အမႊာပူးေလးပါ။ ဒါေပမယ့္ အဖက္မတင္ခဲ့ျပန္ပါဘူး။ ကေလးကအဖက္မတင္တဲ့အျပင္ ေမြးစားထားတဲ့ကေလးကလည္း အျပင္းဖ်ားၿပီး ဆံုးသြားျပန္ပါတယ္။ အဲ့ဒီေနာက္မွာ က်မကိုမိဘေတြက ေက်ာင္းထားေပးခဲ့ပါတယ္။ က်မ စာသင္ဖို႔ ဝါသနာမပါခဲ့ပါဘူး။ဒါေၾကာင့္ ႏွစ္တန္းနဲ႔ေက်ာင္းထြက္လိုက္ၿပီး ေဆးလိပ္ခံုမွာ ေဆးလိပ္သြားလိပ္လိုက္၊ ဝါးဖက္ဦးထုပ္ခ်ဳပ္လိုက္နဲ႔ေနခဲ့ရာက က်မအသက္တစ္ဆယ့္ေျခာက္ႏွစ္ေက်ာ္အရြယ္မွာ က်မတို႔ရပ္ကြက္ထဲကို ကိုထြန္းတို႔မိသားစုေျပာင္းလာၾကပါတယ္။ ကိုထြန္းတို႔က က်ဳိက္လတ္ဘက္က ေျပာင္းလာတာပါ။ က်မတို႔မိသားစုနဲ႔ကိုထြန္းတို႔မိသားစု ရင္းႏွီးလာၾကတဲ့အခါမွာ က်မအေမက က်မနဲ႔ကိုထြန္းကိုသေဘာတူလို႔ ရင္းရင္းႏွီးႏွီးေနခိုင္းခဲ့ပါတယ္။ ဘာလို႔လည္းဆိုေတာ့ က်မအေဝးကလူနဲ႔ အိမ္ေထာင္က်မွာစိုးလို႔ က်မကိုမခြဲႏိုင္ၾကလို႔ အနီးနားကလူပဲသေဘာတူခဲ့တာပါ။

ဒီလိုနဲ႔က်မနဲ႔ကိုထြန္းလက္ထပ္ၿပီး တစ္ႏွစ္ေလာက္ၾကာေတာ့ က်မမွာကိုယ္ဝန္႐ွိခဲ့ပါတယ္။ ထို႔အတူ က်မရဲ႕မိခင္မွာလည္း ကိုဝန္နဲ႔ပါ။ က်မအေမဗိုက္နာလို႔ေဆးရံုတက္ေတာ့ က်မမွာကိုယ္ဝန္အရင့္အမာနဲ႔မို႔ အေဖက ေဆးရံုကိုလိုက္ဖို႔ ခြင့္မျပဳခဲ့ပါဘူး။ အေမလည္း အဲ့ဒီကေလးကိုေနာက္ဆံုးေမြးျခင္းျဖင့္အသက္ပါေပးခဲ့ရပါတယ္။ အဲ့ဒီေနာက္ပိုင္း အိမ္ေထာင္ျပဳၿပီး စီးပြားေရးကိုဘာမွမလုပ္၊ အလုပ္ကိုလက္ေၾကာမတင္းတဲ့ က်မေယာက်ာ္းေၾကာင့္ သမီးဒုကၡေရာက္မွာစိုးၿပီး အေဖကသူနဲ႔အတူေနခိုင္းခဲ့ပါတယ္။ကိုထြန္းရဲ႕ မိဘေတြကလည္း သူ႔ဇာတိကိုျပန္ေျပာင္းသြားၾကပါတယ္။ က်မလည္း သားေယာက်ာ္းေလးတစ္ေယာက္ကို ေအာင္ျမင္စြာေမြးဖြားခဲ့ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္လည္း သူငယ္နာ ခဏခဏတက္ေနလို႔ အေဖက သူ႔ေျမးကို ေက်ာ္ရြဲ႔ လို႔ အမည္ေပးခဲ့ပါတယ္။ အေဖက သူ႔ေျမးကိုသိပ္ခ်စ္ပါတယ္ အလုပ္ကျပန္လာလို႔အိမ္ျပန္ေရာက္တာနဲ႔ ေျမးကိုခ်ီထားတက္ပါတယ္။ ထမင္းစား ေရေႏြးၾကမ္းေသာက္တာကအစ ေျမးကိုေပါင္ေပၚတင္ထားၿပီး တစိမ့္စိမ့္ၾကည့္ေနတက္တာပါ။

တစ္ေန႔မွာ အေဖအလုပ္ကျပန္လာေတာ့ သူ႔ေျမးကိုလည္းမခ်ီႏိုင္ပဲနဲ႔ က်မကို "လံုမ အေဖ့တစ္ကိုယ္လံုးေတာင့္တင္းေနတာပဲ ခဏအိပ္အံုးမယ္" လို႔ အေဖကေျပာေတာ့ က်မရဲ႕ေပါေၾကာင္ေၾကာင္အေတြးနဲ႔ စဥ္းစားမိတာက "အေဖေတာ့ေတာင့္တင္းေနၿပီေျပာတယ္ ေသေတာ့မယ္နဲ႔တူတယ္" လို႔ ေတြးၿပီး ကေလးတစ္ဖက္ခ်ီရင္း ရြာနီးခ်ဳပ္စပ္အေဖ့အမ်ိဳးေတြဆီကိုသြားၿပီး "အေဖေတာ့ေသေတာ့မယ္ ေတာင့္ေနၿပီ"လို႔ လိုက္ေျပာတဲ့အတြက္ အေဖ့အမ်ိဳးေတြလည္း စိုးရိမ္စြာနဲ႔ အိမ္ကိုလာၾကတာေပါ့။ သူတို႔အိမ္ကိုေရာက္လာေတာ့ ဆူဆူညံညံအသံေတြေၾကာင့္ အေဖထလာၿပီး ဘာျဖစ္တာလည္းေမးေတာ့၊ ဦးႀကီးက.. "မင္းအသက္ထြက္ခါနီးေနၿပီ ေတာင့္ေနၿပီေျပာလို႔ ငါတို႔လာၾကတာ"လို႔ ေျပာေတာ့ အေဖက က်မဘက္လွည့္ၿပီး "လံုမ ဘယ္လိုျဖစ္တာလည္း"ေမးေတာ့ က်မလည္း... "မသိဘူးေလ အေဖပဲေတာင့္တင္းေနၿပီေျပာတာပဲေလ" ဆိုေတာ့ အေဖကျပံဳးၿပီး
"႐ူးပါေပ့လံုမရယ္" လို႔ ေျပာ႐ွာပါတယ္။ ဒီလိုနဲ႔ ကေလး ႏွစ္ႏွစ္သားအရြယ္ေရာက္ေတာ့ က်မခင္ပြန္းက သူ႔မိဘေတြေနတဲ့ဆီမွာသြားေနၾကဖို႔ က်မကိုအေျပာေကာင္းေကာင္းနဲ႔ အမ်ိဳးမ်ိဳးနားခ်ၿပီးေျပာတာေၾကာင့္ က်မသူ႔ကိုယံုၾကည္ၿပီး သူနဲ႔အတူတူလိုက္သြားဖို႔ ဆံုးျဖတ္ခဲ့ပါတယ္။

............

ဆက္ပါအံုးမည္။.....

@komoezaw

MSC-030

Sort:  

ကုိမုိးလည္း ေတာင့္တင္းမႈေတြမရွိရေအာင္ စာေတြ
ဆက္ေရးပါဗ်

ဟုတ္ စာဆက္ေရးဖို႔ေလ့က်င့္ခန္းပါလုပ္မွျဖစ္မယ္ကိုညီေရ😁😁

ကိုမိုးေရာ စာေရးရင္း ေတာင့္တင္းမေနဘူးလား။😁😁😁

😂😂😂
ေတာင့္တင္းေနရင္ လြယ္ဘူး😂😂😂

ေတာင့္တင္းစြာနဲ႕ ရီလိုက္မိတယ္ ကိုမိုးေဇာ္

ဟီး ေဆြမ်ိဳးေတြစုၿပီးလာေနအံုးမယ္ေနာ့😁😁😁

ဘာေတြဆက္ျဖစ္မလဲ
ေမ်ာ္ေနပါတယ္ဗ်
ေတာင့္တင္းေနၿပီဆို သတိထားပါ့မယ္ဗ်😀😀😀

သတိထားညီေရ😂😂😂

ေျမးဖြားသံုးေယာက္ ႐ုပ္ဆင္တယ္ေနာ္

ဟုတ္ ဆင္သလိုလိုပဲ😁😁😁

ကၽြန္ေတာ္ေတာ့မေတာင့္ရဲဘူး။ ခ်မ္းလို႕ေအးလို႕ ေကြးေနတာ

ခ်မ္းလို႔ေအးလို႔ေတာင့္ေနရင္ေတာ့မလြယ္ဘူးေနာ္ အဲ့ဒါကေသခ်ာတယ္ ဟီး 😂😂😂

အေျပာဘဲေကာင္းလို႔လား..အေရးဘဲေကာင္းလို႔လား
စိတ္ဝင္စားစရာ..အလြန္ေကာင္းပါတယ္။ေ႐ွးကလူေတြရဲ႕
ခ်စ္စဖြယ္႐ိုးသားမူ႔ေတြလည္း..ျမင္ေနရတယ္။

ဟုတ္
က်ေနာ္က အေမ့လက္ေရးကိုစာျပန္႐ိုက္တာ အန္တီေရ ဟီး
ဖတ္႐ွဳေပးတာေက်းဇူးေနာ္ အန္တီ

ဖက္​ရင္​းနဲ႔ကို ရင္​​ေမာလိုက္​တာ ကို​ေဇာ္​ေရ.​..😢

ဟုတ္တယ္ကိုလင္းေရ
သူတို႔ဘဝေတြလည္း ဇာတ္ကားထဲက ဇာတ္လမ္းတစ္ပုဒ္လိုျဖစ္ေနတယ္။

ေမြစားကေလးလည္း သနားပါတယ္
အမႊာကေလးလည္းသနားပါတယ္
ကေလးေလးေတြကိုဆိုရင္ အန္တီကအရမ္းခ်စ္ျပီးသနားတယ္

ဟုတ္.အန္တီေရ
သနားေပမယ့္လည္း ကံတရားက သူတို႔ကိုအသက္႐ွင္ခြင့္မေပးခဲ့ဘူးေပါ့
အခုအခ်ိန္မွာေတာ့ ေရးေနရေပမယ့္ အဖြားလည္း လူ႔ေလာကႀကီးထဲမွာ ႐ွိမေနေတာ့ပါဘူး။

​ေတြးတတ္​ပါ​ေပ့ အဖြားရယ္​

ဟုတ္😁😁😁

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63209.62
ETH 2570.91
USDT 1.00
SBD 2.76