You are viewing a single comment's thread from:

RE: Naspawani - Bogdan (Official Video) Disco Polo 2019

in #music5 years ago

Nazywaj mnie jak chcesz, średnio mnie to obchodzi.

Dla mnie ten post to plagiat. Tym bardziej, że w ciągu ostatnich 2 godzin ten użytkownik wrzucił jeszcze dwa inne plagiaty (gdzie cała treść była skopiowana 1:1, a on sam nie dał nawet jednej wzmianki z linkiem do oryginału, więc nawet nie próbuj go wybielać).

No i nigdzie nie napisałem, że tytuł jest chroniony prawnie. Chciałem tylko podkreślić, że nawet JEDNA LITERKA nie jest autorstwa tego użytkownika (tytuł też jest skopiowany jeden do jednego z YT). Wkład użytkownika to okrągłe 0%. W takim przypadku włączone wypłaty to absurd i post zasługuje na flagę jak mało co.

Sort:  

A gdy ludzie wrzucali na Steem i Weku to samo, kropka w kropkę to też tam flagowałeś?

Wielu użytkowników ma przebitki z różnych portali. Póki jest to ich własność nie widzę potrzeby flagowanie.

@scriptioner/@fatestick prezentował taka sama postawę na wieku, więc nie wiem po co to weku wyciągać. Pilnując minimalnych standardów na polish, @scriptioner wykonuje pozytywną pracę dla Steem, więc zachowuje się niczym ksiądz Robak z Pana Tadeusza ;)

Teraz pytanie czy zainwestowałbyś w zdecentralizowany 4chan, czy inne demotywatory?

Flagowanie to nie kneblowanie, a odmowa wynagrodzenia za w tym przypadku "brak pracy"

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62720.27
ETH 2447.07
USDT 1.00
SBD 2.64