You are viewing a single comment's thread from:

RE: Serbian Metal Bands You Should Check Out #2

in #music7 years ago

Ja sam mislio da su ljudi prestali slusati trash metal, mislio sam da se to samo na svirkama slusa. Nekako mi to nije za slusanje kod kuce nikako, jedino za izivljavanje na svirkama.
Naravno, nemam nista protiv tebe i tvojeg opredeljenja. I da, super je sto postavljas metal bendove, taman nove da nadjem da poslusam. Mada, ja sam vise u fazonu starog Dimmu Borgira, samo zbog Mustisa i njegovih kompozicija, I bendova sa klavijaturama, najvise melodic death i black sa dobrim klavijaturama. :)

Sort:  

Uf tebra, daleko od toga da su ljudi prestali sa slusanjem tresha, pogotovo posle novog vejva, koj je generalno bend Vektor poneo, tehnicki trash nikad nije bio popularniji. Mada moj ukus je raznovrstan, slusam od klasicne muzike, do najekstremnijih zanrova. I volim neke bendove sa klavijaturama, generalno i klavirima. Poslusaj Belakor, bas sam hteo da napisem nesto i o njima uskoro. Oni su melodic death, mozda si i vec cuo za njih. Dimmu Borgira nisam slusao preterano. I neke modernije stvari mi ne prijaju bas. Ali mogo bi da im dam sansu, tj da preslusam nesto od ranije svakako :D

Nekako ljudi u mojoj okolini ne slusaju trash pa zato kazem.
Cuo sam za Belakor mada ih nisam nikad slusao, poslusacu ih bas. Poslusaj starije pesme Borgira dok je Mustis jos bio tu i one jos kad je Shagrath svirao klavijature, mada to je tad bio pravi black metal.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 63733.51
ETH 2629.48
USDT 1.00
SBD 2.83