Sort:  

Thank you so much for the video. What a man, what a voice, what a personality! If he was still alive, guess I would have also thrown my panty on the stage!

Oh definitely...lol...

Wanneer gaan ons slaap?

Nee ek weet nie want Naomi het ook nou eers gepost...deurnag steemsessie vanaand!

I guess. As jy eers begin dan is daar geen keer nie. Alles wat jy sien en hoor verander in 'n moontlike 'post'

Wag voor julle gaan slaap. Ek wil ook iets in Afrikaans skryf. Ok, nou kan ons gaan slaap.

Dis die waarheid. As ek ry kry ek idees. Luan sit met my foon reg om notes te maak want ek vergeet te vinnig. Ek het orals lysies!

Ek moet se ek geniet dit baie. Dis harde werk en maak 'n mens moedeloos as dit so sleg gaan, dan wil ek net tou opgooi.......maar dan dink ek maar aan Columbus ........"sail on, sail on! "

Image credit

Nee. Hou net aan...ons resteem en help waar ons kan!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60429.37
ETH 2327.68
USDT 1.00
SBD 2.52