You are viewing a single comment's thread from:

RE: Müzik ve İnsanlara Etkisi

in #music6 years ago

Merhaba yazınız çok güzel insan üzerindeki etkileri kısmını okurkan aklıma gelen birşeyi eklemek istedim. Bir müzisyen olarak konuşuyorum bizim şarkınıın duygusunu değiştirmek için kullandığımızı minör ve majör gam kalıpları var. Minör gamlar genelde hüzün Majörler ise coşku yaratır. Yani işin çok derinine inersam kafa karıştırabilirim ama müzisyenler insanların üzerinde zaten nasıl etki bırakacaklarını şarkıya başladıklarında bilirler. Planlı bir şekilde yapılır bilimsel araştırmaları sizin kadar incelemedim ama kesin olan bişey var müzik insanların ruh hali üzerinden çok fazla etkildir

Sort:  

Tesekkur ederim. Sizin verdiğiniz bilgilerde cok ilginic bunu bilmiyordum. Arastirsigim zaman karsilasmadim iyi oldu.

daha teknik bilgi bunlar mesela mfö bir şarkısında diyor ki majörler tükendi minörlere yolculuk burda anlatmak istediği artık neşe bitti hüzüne gidiyoruz gibi birşey ama sadece müzisyenler anladı bu cümleyi :D

Evet bu cumle biraz karmasik geliyor ama biraz arastirirsam bunuda ogrenirim 🤣😊 yorum icin tesekkurler

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58613.96
ETH 3153.58
USDT 1.00
SBD 2.43