You are viewing a single comment's thread from:

RE: Fütursuzca İzlenmesi Gereken Filmler #10: To Kill a Mockingbird (1962)

in #movies6 years ago

azizim bu aralar nedendir bilmiyorum, öz eleştiri yapıp sürekli kendimi yargılıyorum bundan mıdır bilemedim suç, psikoloji, gerilim tarzı filmler-diziler hoşuma gitmeye başladı. Prison Break ile bu serüvene çıktım şimdi de bu yazıyı görünce filmi izlemeden olmaz sanırım :)) elinize, yüreğinize sağlık.

Sort:  

insan öyle ruh hallerindeyken suç filmleri iyi gidiyor dediğiniz gibi. prison break ı ben daha izlemedim vala :) efsanelerden biri ama daha fırsat olmadı fazla dizi izlemiyorum ben aslında şimdiye kadar şunları izledim:

  • the sopranos
  • bron
  • breaking bad
  • how I met your mother (daha bitmedi)
  • lost (daha bitmedi)
  • mr robot
  • better call saul

aklıma gelenler bunlar izlediğim dizilerden. sırada izlemeyi düşündüklerim ise:

  • sons of anarchy
  • prison break

falan filan var işte...

ben de bunları kendi listeme ekleyeyim dizi kültürümü oluşturmak istiyorum. The Sopranos dikkatimi çekti bununla iyi bir başlangıç olur gibi :)

ooğ güzel olur azizim. o çok sade bir dizi. mafya ailesinin günlük hayatını anlatıyor. aslında hiçbir çekici yanı yok baktığınızda ama bir süre sonra bağımlılık yapıyor. Gotfather ın dizi halini düşünün öyle bir şey :) hazır suç dizileri de izliyormuşsunuz madem :)

Fringe kesinlikle bu diziyi izlemeni tavsiye ederim

@oknbrt evet azizim o diziyi de övüyorlar bayağı. ben de listeme ekledim onu

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60314.14
ETH 2890.04
USDT 1.00
SBD 2.35