Darmowe kraniki z kryptomonetami - Free cruptocurrency faucets

in #money7 years ago

XEM


Ostatnio trochę bardziej zacząłem się przyglądać walucie XEM (NEM), której projekt wydaje się dość prężnie rozwijać. Na poprzedniej wersji ich strony głównej był link pod tytułem "Get free XEM" prowadzący do strony z "loterią" co mnie bardzo zaciekawiło. Tam okazało się, że po zarejestrowaniu swojego adresu do portfela NEM, można raz na 4 godziny "zakręcić kołem". O ile zazwyczaj wpadają niskie kwoty albo bezwartościowe mozaiki (inne waluty oparte na blockchain NEM) o tyle czasem można trafić też wysokie nagrody.

  • nagroda 1-go stopnia = 100XEM (0.02%)
  • nagroda 2-go stopnia = 50XEM (0.15%)
  • nagorda 3-go stopnia = 5XEM (1%)
  • pozostałe = 0.004~0.012XEM(93.83%)
  • mozaiki : różne ( 5%)

link do loterii

Mi na 51 prób udało się 1 raz trafić 50XEM oraz 1 raz 5 XEM pozostałe 49 prób to jakieś ułamki XEM albo mozaiki. Wypłatę środków można dokonać gdy posiada się więcej niż 5XEM, bo tyle właśnie wynosi prowizja. Drugim minusem jest to, że całość opiera się o pliki cookies, więc jeśli sobie wyczyścimy dane z przeglądarki to stracimy wszystkie uzbierane tam środki.
Jeśli chodzi o wartość nagród to przy obecnym kursie 100XEM da nam około 25$. Jak widać mi się udało wygrać 50.344XEM czyli jakieś 12.5$. Nie zainwestowałem tam nic, czasu też niezbyt wiele na to poświęciłem, prądu też nie za dużo. Wystarczy raz na 4h wejść na stronę, odhaczyć że nie jest się robotem i kliknąć logo NEM, to wszystko*.

*Najpierw trzeba sobie założyć portfel, żeby mieć co wpisać w pole adres.

Poniżej screeny jako dowód, że to nie jest ściema:

tutaj rejestrujemy swój adres

tutaj widok z mojego konta tuż przed wypłatą

tutaj potwierdzenie wypłaty

a tutaj widok z portfela po otrzymaniu środków z loterii


LEVIAR COIN


Zaciekawiony otrzymywaniem darmowych pieniędzy postanowiłem poszukać innej loterii/kraniku z monetami. Kolejnym na jaki się natknąłem był LeviarCoin - szczerze nie mam pojęcia kto i po co stworzył tę walutę, ale zauważyłem że można nią handlować na hitBTC. Tak więc postanowiłem, że zacznę zbierać darmowe żetony z zamiarem zamiany ich na BTC. Kranik działa tak, że raz na 1 godzinę można wyciągnąć z niego 0.5 XLC. Po uzbieraniu 50 sztuk środki zostaną wypłacone na adres portfela do którego zbieramy pieniądze. Wypłaty dokonywane są w każdy poniedziałek. Póki co dopiero dziś udało mi się przekroczyć kwotę 50XLC, tak więc czekam do poniedziałku, wtedy powinienem zobaczyć środki w portfelu. Potem będę próbował opchnąć je na giełdzie hitBTC. Obecny kurs to 1800 satoshi, więc wychodzi na to, że 50XLC powinno dać jakieś 3,5$.
Aby zarobić te 50XLC trzeba było 100 razy wkleić adres, przesunąć suwak i nacisnąć guzik - jak dla mnie wcale nie dużo. Wykonanie tej czynności 5-10razy dziennie jest spokojnie do zrobienia. Tak więc uzbieranie 50 sztuk zajmie około 10-20dni. Szału nie ma, ale i tak za coś co nie kosztuje nic, wydaje mi się spoko opcją.

link do kranika

obecny kurs na hitBTC


Piszcie w komentarzach jeśli polecacie inne strony z darmowymi kryptowalutami!


Jeśli podobał Ci się ten post proszę zagłosuj, udostępnij i śledź mój profil @lipszczak

Sort:  

Upvoted u.... I am into photography and art... can u Check on my art post..too.

https://steemit.com/art/@davidad/art-drawing-step-by-step-original-art-work-by-davidad

Ile ten faucet dziala, jaki czas?
Dodam iz ten faucet dziala juz dlugo i placi, BTC, LTC, DOGE, polecam, pozdro.
https://steemit.com/polish/@czjmaster/darmowe-krypto-waluty-bitcoin-litecoin-dogecoin

hehe też o tym dzisiaj pisałeś :) Na screenie, który wkleiłem widać, że na faucet NEM moje konto było założone miesiąc temu. Tak więc w miesiąc udało mi się zarobić mniej więcej 40złotych.
Faucet od NEMa działa już od dawna, ale ja się dopiero teraz nim zainteresowałem.
Co do LeviarCoin to nie wiem jak długo istnieje faucet, klikam tam jak mi się przypomni, więc dość powoli sobie zbieram żetony. Niemniej jednak można zebrać 0.5XLC na godzinę, czyli te minimum wymagane do wypłaty osięgnie się po 100godzinach. Wolumen na hitBTC jest bardzo niski, ale kilka transakcji dziennie przechodzi, więc myślę, że nie powinno być problemu z zamianą na BTC.

Super dzik za odp, jutro sie tam zarejestruje, pozdro.

Napracowałeś się trochę tym klikaniem ale było warto

Później zobaczę i sprawdzę te twoje magiczne linki :)

Depozyt XLC na HitBTC nie działa.

Please note that XLC is an IOU for future issued token. Until the blockchain is released withdrawals and deposits are unavailable. Please accept our apologies for the inconvenience

o widzisz to dobrze wiedzieć, że póki co to jest nic nie warte i nie wiadomo czy kiedykolwiek będzie...

okazuje się, że cryptopia ma depozyt XLC i nawet udało mi się sprzedać 53XLC po 394satoshi sztuka. W zamian kupiłem 831DOGE, które będę mógł przelać na inną giełdę :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63525.26
ETH 2583.76
USDT 1.00
SBD 2.80