$$ PODWAJAMY PIENIĄDZE --> AKCJA KRYPTO $$

in #money6 years ago (edited)

Witajcie Steemianie !

Dzisiaj, 4 września zaczynam akcję podwajania kapitału na BitBay. Cała akcja będzie monitorowana na moim blogu,więc jeżeli jesteście zainteresowani moją inwestycją i tym w jaki sposób obracam pieniędzmi, zapraszam do obserwowania. 

Oczywiście zaznaczam, że to nie jest porada inwestycyjna, granie na giełdzie wiąże się z ryzykiem straty kapitału, grasz na własną odpowiedzialność.



Jak będzie wyglądała cała akcja ?

Już tłumaczę! Zainwestowałem w tym momencie 500 zł w Liska, co przełożyło się na ilość 29 sztuk, którymi będę obracał tak, by osiągnąć jak najlepszą wartość.

Wszedłem +/- gdy Lisk był po 17,10 zł. Szkoda, że przegapiłem moment, gdy jego wartość była w granicach 11zł, zamiast tych 29 Lisk miałbym do tej "gry" aż koło 50.

CHCESZ WRAZ ZE MNĄ PRÓBOWAĆ POMNAŻAĆ NAWET MAŁE FUNDUSZE ?

  • Jeżeli tak, zapraszam do dołączenia do giełdy BitBay, będziemy mogli grać razem. Bardzo cieszyłbym się,gdybyś dołączył do giełdy przez mój link referencyjny, gdyż przez niego będę mógł zarobić dodatkowe fundusze z podatku, który i tak płacisz platformie przy akcjach giełdowych !

Mój link referencyjny: https://auth.bitbay.net/ref/

JAKIE CELE SOBIE STAWIAM CO DO TYCH 29 LISK ?

  1. Po pierwsze: są to pieniądze, na których mogę spokojnie stracić, nie będę płakał wrazie czego
  2. Wychodzę z inwestycji przy 100% zysku, taki mam plan, taką formę wybrałem
  3. Nie mam tutaj "granicy bólu", mogę stracić na tej inwestycji.


JEŻELI CHCESZ DZIAŁAĆ   ZE MNĄ: zaloguj się przez mój reflink: https://auth.bitbay.net/ref/

Sort:  

Będę obserwował Twoje poczynania, trzymam kciuki za powodzenie.
A że jestem "świeży" w kryptowalutach, to chętnie się - przy okazji - czegoś nauczę.

Dzięki, pozdrawiam.

Congratulations @jimmydesailor! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @steemitboard:
SteemFest³ - SteemitBoard support the Travel Reimbursement Fund.

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Uncomplicated article. I learned a lot of new things. I signed up and voted. I will be glad to mutual subscription))))

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 61618.64
ETH 3009.45
USDT 1.00
SBD 3.78