Nire emaztea Paradise mental pazientzia da. Hitz bitxiak

in #mental6 years ago

Gure hiru urteko ezkontza hasieran, hiru hilabetez hilabete bat osasuntsu zegoen. Geroago, asko saiatu nintzen normaltasunera itzultzeko. Ez egin medikua, medikuntza, arreta eta zaintzako akatsik. Baina ez zen aldatu bere egoera.
Eromena da, ez familiakoa. Familiak gure bizitzako azken mugara iritsi dira. Egun batean esan zuten: "Esadazu zure aitaginarreba zure amarengana etorri.
Nire aitaginarrebari galdetu nion. Etorri ziren eta alaba hartu zuten. Umea ez da ulergarria, aita edo aita itsu da.

hh.png

Nire aitaginarrebak ez zuen ezer esateko eskubidea. Izan ere, deliberatu egin gaituzte. Beren alaba gaixo mentala zela jakin zuten, baina ez zuten ezer esaten. Jakin genuenean, beranduegi zen. Jannat ez da jaio pagano bat. Batzuetan berreskuratzen ari da, batzuetan gaixo ere. Baina zaila da gaixoa eta ziur egon osasuntsu egotea. Garai hartan, Paradisuko lorategian ezkondu ginen.

Paradisu negarrez ari zen bitartean. Ez nuen joan nahi Esan nion: "Joan, joan eta bihar itzuliko naiz". Nork entzun dezake! Ez zuen nahi. Ez genuen nahi Amaieran, nire aitaginarrebak bere alaba hartu zuen. Bi egun igaro ondoren, Paradisu gure etxean goiz batean iritsi zen. Alone. Ez zen bigarren aldiz joaten utzi. Bapatean behartu nion. Lan egiten ari da. Zentzugabek ere gure portaera ulertzen du, zer da maitasunaren manifestazioa eta zer den gorrotoaren manifestazioa. Maitasunetik gertu egon nahi dute, baita gorrotoaz ere.

Anger gure garuna hutsik egiten du. Hau da, garai hartan haserre egotean, gure garunak ezin du pentsatu normala, gure kontzientziak ez du funtzionatzen. Garai hartan, animalia guztiz bete zen amorruan itsuturik egon ginen. Hori dela eta, haserrea gure pertsonaia akats ohikoena da. Arrazoi hauen ondorioz, egun horretan Paradisua txalotu egin nuen. Bacarra fara, bost behatz leuna lepoan. Sakon artean zartadura bat zegoen. Odola trapotan ikusi nuen. Joan zen isilik joan zen bitartean

hh2.png

Negar egiten genuen. Hala eta guztiz ere, eztarriko lesioak ez zuen hainbeste minik egin, "mina handia beste nonbait zegoen. Maya begiratu zuen. Baina ez zen ezer egin. Maya guztientzako lehentasuna ez dago. Alkate batzuk erabat suntsituta daude.

Asko pentsatu behar da norbaiti nolabait esatea ez dela inolaz ere. Horrelakoa ez bada, orduan arrazoi batengatik despondent nago, horregatik, egun batean, beste norbaitek desanimatu egiten nau. Nork bazekien ezkonduko naiz bigarren bizitzan? Norbaitek ezkontzeko norbaitek ikusi zuenean, zenbat izan zuen? Ez zait gustatzen. Ezin dut esan, ez dut hitzik eman hizkuntza zikin batean. Baina ezkondu prestatzen ari naiz!

Jannat bi hilabetetan joan da. Gone? Bi hilabete hauetan ez da gauza asko aldatu. Ez dut lanik. Lanik ez dago eta ezkontza jaitsiera dago. Inork ez du neska bat langabetuentzako ontziari eman nahi. Beraz, ezkontza abiadura arte gelditu zen. Baina nire langabezia luzaroan geratuko da.

Sort:  

You got a 13.09% upvote from @upme thanks to @sparl1! Send at least 3 SBD or 3 STEEM to get upvote for next round. Delegate STEEM POWER and start earning 100% from your share, daily payouts ( no commission ).
Quick delegation links: 25SP | 50SP | 100SP | 250SP | 500SP | 1000SP | 2000SP | 5000SP | Custom Amount

You got a 8.00% upvote from @postpromoter courtesy of @sparl1!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

To listen to the audio version of this article click on the play image.

Brought to you by @tts. If you find it useful please consider upvoting this reply.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 62332.64
ETH 3006.81
USDT 1.00
SBD 3.94