You are viewing a single comment's thread from:

RE: Uitslag - 3e Nederlandstalige Meme uitdaging

Ik heb alle tags @meme-uitdaging in de post geplaatst en de hele week hier gekeken. Als er een post in de vergetelheid is geraakt komt dat doordat de #meme-uitdaging tag niet is gebruikt.
Kun je een voorbeeld geven van een vergeten post??
Mooie dag :-)

Sort:  

Los van die van mijzelf (maar daar gaat het mij niet om) heb ik zeker nog twee andere inzendingen (van inmiddels 9 dagen geleden) gezien, volgens mij met ook de tag meme-uitdaging.
Maar laat het zitten; vond het alleen vreemd.

Eerlijk gezegd kan ik me dat niet voorstellen maar okay :-) We laten het zitten. Ik hoor verder geen klachten dus... mooie dag meneer @smasssh :-)

You too .... 😎

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 55948.41
ETH 2523.83
USDT 1.00
SBD 2.31