You are viewing a single comment's thread from:

RE: Uitslag - 3e Nederlandstalige Meme uitdaging

in #meme-uitdaging7 years ago

Ik zeg dit niet voor mezelf maar volgens mij zijn er een aantal inzendingen in de vergetelheid geraakt omdat deze, gerekend vanaf het begin van de challenge, al 7 dagen of ouder zijn en niet meer in de tag 'meme-uitdaging' voorkomen.
Hoe dan ook ..... Prijswinnaars van harte gefeliciteerd.

Sort:  

Ik zag er inderdaad maar een paar toen ik op de tag filterde. Daarom heb ik naar de lijst van deelnames gekeken zoals in de post van de uitdaging zelf bijgehouden.

Er waren idd maar een stuk of 7-8 inzendingen

Ik heb alle tags @meme-uitdaging in de post geplaatst en de hele week hier gekeken. Als er een post in de vergetelheid is geraakt komt dat doordat de #meme-uitdaging tag niet is gebruikt.
Kun je een voorbeeld geven van een vergeten post??
Mooie dag :-)

Los van die van mijzelf (maar daar gaat het mij niet om) heb ik zeker nog twee andere inzendingen (van inmiddels 9 dagen geleden) gezien, volgens mij met ook de tag meme-uitdaging.
Maar laat het zitten; vond het alleen vreemd.

Eerlijk gezegd kan ik me dat niet voorstellen maar okay :-) We laten het zitten. Ik hoor verder geen klachten dus... mooie dag meneer @smasssh :-)

You too .... 😎

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 55693.62
ETH 2494.94
USDT 1.00
SBD 2.31