Merhaba

in #me6 years ago (edited)

43809AA4-1112-4B31-8C6B-9601D981DF1F.jpeg
Selam😊Uzun süredir üyeliğimin açılmasını bekliyordum.
Kendimi tanıtmam gerekirse ; ben Şeyda,33 yaşında evli ve bir kız annesiyim. Memleket Giresun,
fakat İstanbul ‘da yaşıyorum.
Fotoğrafa ilgim uzun zaman öncesine dayanıyor.
Bunun yanında kitap okumayı seviyorum.
Merhaba postu olarak uzatmak istemem :))
Umarım yazılarımı ve fotoğraflarımı beğenirsiniz.
Herkese sevgiler 🙋🏻‍♀️

(Hi, I was waiting for my membership to open.
If I need to introduce myself; I am Şeyda, 33 years old, married and a girl's mother. I am from Giresun,
but I live in Istanbul.
My interest in photography is long ago.
I love reading books.
Hello I do not want to extend it as a post :))
I hope you like my texts and photos.
Everyone loves )

Sort:  

hoşgeldin @seydabal.:) aramıza katılan arkadaşlar için yazdığım yazıyı seninle paylaşmak istedim umarım faydası olur.https://steemit.com/tr/@junostar/yeni-arkadaslarimiza-ufak-tefek-tavsiyeler

Hoşbuldum abla, 😊 teşekkür ederimm

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61039.43
ETH 2460.28
USDT 1.00
SBD 2.66