You are viewing a single comment's thread from:

RE: Nobody can signup to STEEMIT.COM - But here is the alternative

in #marketing8 years ago

Hy Dumitru,My name is Gabriel and I'm from Romania too,I want to know if is possible to leave a comment on my blog,but if you have this post in our language to truly understand what have you done here.I appreciate your work.

Sort:  

Salut, desigur. Si.. uhm... numele meu e tot Gabi:))) nu dumitru:) Dumitriu e numele de familie:))

sa imi dai link-ul unde vrei sa postez

Am vazut da nu am vrut sa creez confuzie,is cam nou si ma atras crypto dupa el.
Poti sa postezi unde vrei u la un post de al meu, unde nu mai intra lumea sa lase comenturi ,ca il gasesc eu daca nu ii prea mare deranjul bineinteles.

Am reusit sa intru si eu :D super tare ce ai facut

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 66081.13
ETH 3315.51
USDT 1.00
SBD 2.69