Sort:  

Cool, thecryptofiend is a star. Good that you like it. Maybe because of the ¨-¨ the search doesnt work? Its not so important I think.

@shla-rafia klopt, ik zie je af en toe in steemd.com als ik de upvoters aan het checken ben maar als ik je zoek kan ik niemand vinden, had je maar niet gebruik man :)

het is geen problem, schrijf op de tokomst https://steemit.com/@shla-rafia , het werkt dan zonder problemtjes :D

@shla-rafia zal ik doen hahah
wij zijn hier veel weet je dat?
als je naar mijn andere artikelen kijk dan vind je de rest in de comment thread
vooral mijn latest post
Ik ga nu naar bed dus veel success - het was een lange dag geweest tijd om de steker uit te treken
welterusten en tot volgoende keer!
Ik heb je al gevolg man

respect mijn vriend, ik kijk nu naar u post slaap lekker het leven is moi, morgen is newije dag!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60637.64
ETH 2405.36
USDT 1.00
SBD 2.60