You are viewing a single comment's thread from:

RE: Macros By The Sea

in #macro6 years ago

Mange takk for vakkert macrobilde av blæretang @Flatman.
Eg har ikkje teke macrofoto av tang og tare, men når eg ser på det fine bildet ditt av blæretang, får eg lyst til å prøva dette. Det er mange artar å fotgrafera. No før våren kjem skikkeleg, kan eg prøva sjøplanter. Blæretang er kanskje den mest fotogene av tangartane i våre farvatn.

Med vennleg helsing
@Siggjo.

Sort:  

Mange takk for fine og velvalgte ord!
Vi har mange forskjellige flotte tang arter.
Dette er nok den letteste å ta bilde av ja, da den er lik både over og under vann, de fleste andre er det nok best å fotografere i sitt naturlige habitat, men det er nok letter sakt en gjort.
Gleder meg til å få se hva du kommer opp meg av sjøplanter.
hvordan ligger det an med hageblomsetene da? komt noen nye? idag la jeg merke til at markjordbærene har grønne blader som kommer opp av mosen i plenen. det har jeg ikke sett så tidlig før

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58994.66
ETH 2596.74
USDT 1.00
SBD 2.43