Macros By The Sea

in #macro6 years ago

Macros By The Sea

miniDSCN8751.JPG
Original (4608x3456)

miniDSCN8748.JPG
Original (4608x3456)


Location: Dale, Norway
Camera: Nikon P900
No filter have been used
No editing have been made to these photos
Photographer: @flatman


Latest Post: Playing Rebel Galaxy on PS4


Sort:  

Incredible
very well captured.

Go ahead.

Is that on the photo? Is it moss, coral ...?

Its is actually a animal, growing on rocks.
for more info take a look at the wiki:
https://en.wikipedia.org/wiki/Semibalanus_balanoides

Photo of these animals is cool :) I would never have thought that it was animals.
In the first photo they look like silver jewelry.

Mange takk for vakkert macrobilde av blæretang @Flatman.
Eg har ikkje teke macrofoto av tang og tare, men når eg ser på det fine bildet ditt av blæretang, får eg lyst til å prøva dette. Det er mange artar å fotgrafera. No før våren kjem skikkeleg, kan eg prøva sjøplanter. Blæretang er kanskje den mest fotogene av tangartane i våre farvatn.

Med vennleg helsing
@Siggjo.

Mange takk for fine og velvalgte ord!
Vi har mange forskjellige flotte tang arter.
Dette er nok den letteste å ta bilde av ja, da den er lik både over og under vann, de fleste andre er det nok best å fotografere i sitt naturlige habitat, men det er nok letter sakt en gjort.
Gleder meg til å få se hva du kommer opp meg av sjøplanter.
hvordan ligger det an med hageblomsetene da? komt noen nye? idag la jeg merke til at markjordbærene har grønne blader som kommer opp av mosen i plenen. det har jeg ikke sett så tidlig før

wow, they look like something made of metal!

yes they do, but they are far from it

Very cool pictures you've taken,,,

Thank you :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64768.36
ETH 3436.88
USDT 1.00
SBD 2.51