You are viewing a single comment's thread from:

RE: Our existence is dedicated to survival and reproduction

in #luw6 years ago (edited)

Нека да го надскочим това. Има един по-добър свят леко встрани и там нямаме нужда от тези страдания. Този свят вече е тук!
Всичко останало е да им наливаме енергия в това което не ни харесва...
Оценявам загрижеността ти :)

Sort:  

Прав си, но трябва да се дава гласност за тези неща, защото има хора, които живеят на автопилот. Не трябва само да търсим положителното във всичко, което се случва. Все едно си затваряме очите и не виждаме една ненормална реалност на зомбирани хора.

О да осъзнавам твоята мисия към момента...
на мен просто ми омръзна да светвам хората...
и започнах да светвам себе си повече... така и някой друг прихваща :)
иначе доста често се получава така, че те повличат след себе си :) в опитите да им се помогне...

Да, така е. И на мен ми се е случвало да се замисля аз ли съм на правилният път или другият, но пак ще отговоря с проверени поговорки: "Можеш да покажеш пътя на човек, но не можеш да го накараш да върви по него."

Да напълно съм съгласна👍

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54787.37
ETH 2302.94
USDT 1.00
SBD 2.35