Klasearen amaieran, lagunek kanpoko leku batzuetan bazkaldu dute.

in #lunch6 years ago

Harpidetza zenbatekoa Tk 300 da. Ez dago harpidetza aurkakoa. Ez dut inolako eragozpenik, baina ez dut joan. Pertsona orok galdetzen du zergatik denek ez? Dezagun dibertigarri.
Nire hitzetako bat aitaren gorputza hobea da edo laster etxera itzuli beharko du. "Zein da zurekin gaizki?"
Batzuetan nahiko gaixoa. Beno mantentzen baduzu, joan egingo naiz. Oinez hasi nintzen.
Goizean klasera etortzean, errentan eskatu, ama esan zuen, gaur egun jarraitzen al dezaket?

Nire amaren aurpegiari begira, gauza asko konturatu nintzen, hainbeste irudiak elkarrekin flotatzen ari dira - nire aitaren gorputza ez da ona, ezin dut denbora luzez lan egin, dirua ez dago nire eskuetan.
Goizean, ez zen lurrean zitrikoen piperrarik, tipula gainean eta amaieran.

hh.png

Atzo klasera joan zenean, ama sariaren achal-en 100 rupetako oharra kaleratu zuen, oraindik 40 rupees oraindik ere zorroan daude oraindik.
Batzuetan klasean amaitzen den etxerako bidean. Ez nago txarra ibiltzean, baina berrien esperientzia berriak gogamenaren bihotzean harrapatzen dira. Esate baterako, betaurreko beltzean begi-bistakoa zen, urte bereko eremu bereko leku bereko itsua ez zen itsua; Beste abantaila bat ibiltzea da 20 taka autoa alokatzeko.
Bihar kontratatu nahi baduzu, ama norbaiten maileguan jaso ahal izango da edo gaur egun mantendu, belarretan ihes egitea nahi bezain laster.

hh2.png

Hilabete 25 da gaur. Arratsaldearen ostean matrikulara joan nintzenean ez nuen aldez aurretik ordaindu nahi! Baina zer nahi duzu? Izeba da dirua biltegian bi hilero behin jartzen.
Ikaslea behin eta berriz gogoratzen ikasten ari garenean, aita gaixo dago ohetik ostean, ama etxera joan eta etxera bueltatu behar da maileguan. Bunter-en aurpegi zorrotz txikia behin eta berriz errepikatzen da ikasgelan. Izozkiak, patata frijituak eta txipak erosi nahian erosi behar zituen.
Ikaslea nondik nator zure ama galdetu nion? "Egongelan telebista ikustea dirudi".
Pena baten buruan, egongelara joan nintzen eta izebak esan zidan, gaur egungo hilaren soldata eman daiteke? Aitak esan zuen, behar al du gehiago?
Ji aunty
Izeba pixka bat egin ondoren gutunazal baten ondoren etorri zen. Zorionez ikusezinak daude gutunazalean. Badira magia pentsamendu askoren kentzeko. Mutiko txikiak eta irribarretsuak harrapatu dituzte.

Ikasketak amaitu ostean, etxera itzuli eta merkatura iritsi eta inori ez ordaintzeko esan zigun. Hartu gutunazala poltsikotik eta esan, alokatu bihar goizean.

Sort:  

You got a 9.81% upvote from @postpromoter courtesy of @sparl1!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

To listen to the audio version of this article click on the play image.

Brought to you by @tts. If you find it useful please consider upvoting this reply.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64106.00
ETH 3129.71
USDT 1.00
SBD 4.16