Gaur, lehen Rumi jaio zen. Gertakari hau ez da inoiz gure ezkonduta gertatu zazpi urtez. Rumi-k ez daki zenbat zailtasun lortu zuen

in #long6 years ago

Baina ezin dut azaldu zikloia nire bularraldean gertatzen ari den zikloa.
Rumi bere ama zortzi urte galdu du. Aita gure aitarengandik galdu genuen bi urtez.
Rumi ez da gaizki funtzionatu. Baina ez dut nahi ama oinazea apur bat galtzen utziko.
Gauza garrantzitsuena da inork ez du nire familiak Rumi jasan dezakeenik. Eta hori ez da hori txarra, bere errua ez zuela ama izan zazpi urteetan.

hh.png

Egun hartan, Rumi-ek, anaia gazteagoak emaztearekin batera argudiatu zuenean, jostailu batzuk jan behar izan zituen, ezezaguna eta antzua.
Familia guztiek beste bat ezkondu nahi dut. Ama ere ez zitzaion ezer esaten, izebak fupidoekin esan zuen askotan. Nire pentsamenduetako bat, Rumi-ren eskuak ez jan janaririk, arrazoi bakarra Rumi Barren da.

Rumi askotan otoitza luzea izan zen jainkabetasunean, gauaren erdian. Bi eskuak Creadorren auzitegira eraman zuten. Munazat-en otoitzean ez da soinua entzuten. Baina badakit bere negarra da erreklamazio bakarra dela, umea nahi du.
Joan den ostegunean, Rumi jatetxera joaten nintzen. Bere burua makilan jarri eta negar egin zuen. Norbaitek Rumii esaten badio, nire buruan negar egin dezaket nire bularrean. Zazpi urteko praktika da. Berak konbentzitzeko ahalegina egiten dut, Rumi, esaten duzun guztia, maite zaitut.

hh2.png

Azken bi egunetan, Rumi-ren aurpegia zikin dago zeru ilun bat bezala. Pixka bat lehenago galdetu zidan zer egin zenuen? Zergatik gaitzetsi duzu? Rumiek ez zuen entzuten entzuten, hortzak hortzak mantenduz.
Habeeb, badakit nire familiari asko entzuten duzula. Eta zeure etorkizunak ere badituzu. Separation (Dibortzioak) joango ginen.
Rumi-ren ahoaren bereizketarako hitzak entzuten dituela, Rama-k bi ahapaldi eman zizkion bi masailetan botere guztiarekin. Rumi oheratu zen ohean ohean. Ez nuen atzera begiratu. Teilatuan eserita nago, galdetzen nion.
Norbaitek Rumi-ren burua esan zuen nire bularrean eta oihu egin zuen. Eta Rumi-ren negar egiteko arrazoia nintzenean, Rumi eta Kadde dira. Agian ez da negarrez, isilik.

Eta zergatik negarrez, azken zazpi urteetan eta trauma datozen, bi txapela lesioak oso txikiak dira!

Sort:  

You got a 4.83% upvote from @postpromoter courtesy of @sparl1!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

To listen to the audio version of this article click on the play image.

Brought to you by @tts. If you find it useful please consider upvoting this reply.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 56544.71
ETH 3000.89
USDT 1.00
SBD 2.17