Hamar solairuko lauan zegoen hainbeste distira. Ez dago inor gaur egun nirekin hitz egiteko

in #lonely6 years ago

Ezin dut neure buruari begiratu. Kriminala naizen bezainbatean, neure bizitza aukeratu dut neure burua. Ez dut ezer irakurtzen 3-4 urtez nire egunkaria ireki eta ez dut lortu. Gogoratu behin eta berriro Artelanak unibertsitate batean aritu nintzen. Antzerkia izan zen nire ametsa. Ahoan nengoen, Chanchal. Bandhu Mahalz gain, neskatoen aurpegi ezaguna ere bazen. Familia oso zoriontsua zen niretzat. Bat-batean, egun batean antzerkian antzezten naiz zuzendari ospetsua

Drama zati txikian, lortu nuen aukera. Bizitza berri bat bezalakoa da. Inoiz ez dut kolore hori ikusi nire bizitzan ... Pandhud oso animatu zen, batez ere, Mili ... nire lagunik onena. Isilik lasaia, oso ona ikasketak, eta Shyamarna-ren alaba zen ... egunean ebaketa egin zuen. Egun batean, pertsonaia nagusia egiteko aukera oso estimatua izan zen.
Unibertsitatera joan ginenean, gotortu egin genuen guztia. Herri batera joan ginenean, herrixka bat bihurtu ginen. Bi urtez oso ona izan zen. Egun osoa aldatu nuen, gauean familia eta lagunak ahaztu nituen ... Ezin nuen ezer egin. Milla anderearen ezkontzarako deia izan zen, baina ez da joan behar. Egun batean, unibertsitatera joateko joan nintzenean, bere irudiak atera zituen.

hh.png

Barkamena eskatuz hasi nintzen eta esan zuen: "Ez duzu inoiz nirekin komunikatzen." Unibertsitateko beste lagun batzuek nirekin harremanetan jartzen jarraitu zidaten. Erdi-erdian ere botatzen nituen. Nik ere heroinei buruz hitz egin nuen. Ondo joan ginen. Beste urte batez joan zen ... Bat-batean Ammarren telefonoa, aita, zure aitaren gorputza gero eta hobeto etorriko zen, ikusi nahi al duzu?

Jakin nahi baduzu .. jakin nahi baduzu .. ezagutu ahal izango dut aitak eta ez gehiago ... Herriko etxe batean, komunikabideek nahastu egin ziren. Hildakoen ondoan zutik zegoela iruditu zitzaidan mutiko bat. Gaur egun, herriko jendeak nire aitaren azken bidaia atera zidanean, atea itxi eta atea itxi nuen. Joan zen ... Ama esan zuen atea ireki eta esan zuen, hemendik aurrera, nire semea zara edo orain ospetsuak zara

hh2.png

Pixka bat atzera begiratu nuen eta alde egin nuen. Jaitsi egin nintzen, lanak behera egin zuen. Emakumeak bizitzatik kanpo geratu zen ... eta ezin nituen hildakoen tokia aurkitu. Munduko koloretsuek bakarrik egin zidaten. Gaur ospatzen dut ospetsu gisa Gaur egun, lagunak naizen bakarra naizenez, familiarekin harremanetan egongo nintzateke. Nisha nire eguneroko laguna da eta hamar solairuko laua
15 lo ordu lo egin ondoren, normala da.
Bila nazazu mundua ... Gaur bakarrik naiz gaur ospetsuak naizelako ... argiaren urdin kolore distiratsuak biziaren jatorrizko kolorea galdu dut ... eta ezin dut ...

Horrela, ospetsu batek bizitza amaitu zuen ... (Egia esan fantasia idazteko modu imajinario batean

Sort:  

You got a 4.70% upvote from @postpromoter courtesy of @sparl1!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

To listen to the audio version of this article click on the play image.

Brought to you by @tts. If you find it useful please consider upvoting this reply.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 62471.79
ETH 2621.42
USDT 1.00
SBD 2.56