gelukkige Opvoedingsdag

in #lom7 years ago

Hallo almal, gelukkige Opvoedingsdag! By hierdie geleentheid wil ek graag 'n paar standpunte oor die wêreld van onderwys deel, veral die rol van onderwysers in die leerproses van studente. Voordat ek in Zenius was, was ek al 5 jaar lank in die wêreld van onderwys, beide as 'n student wat in die onderwys, onderwysers en ook 'n huisvesting was. Wel, op grond van die ervaring, ter herdenking van die nasionale onderwysdag hierdie keer, wil ek graag my mening en ervaring van die Indonesiese onderwys in die algemeen deel, veral die rol van onderwysers in die onderwys.

Praat van opvoedingsdag, gewoonlik is die herdenking van onderwysdag 'n oomblik om onderwysers se beroep te ondersteun, asook 'n vorm van waardering vir die rol en bydrae van onderwysers in die opvoeding en die bou van 'n beter geslag. Dit kan nie ontken word nie, die rol van onderwysers is baie groot in die sosiale lewe in die samelewing, veral om die beskawing en toekomstige geslagte beter te bou. Wel, dit is juis as gevolg van daardie groot rol. Op die herdenking van hierdie nasionale onderwysdag wil ek almal (veral onderwysers) probeer uitnooi om saam te dink, veral oor hoe ver 'n onderwyser se rol in die bou van die Gees van

Miskien is dit nie meer nuuts as ek sê dat die onderwysberoep nog steeds in Indonesië onderskat word nie. Min is moontlik omdat Indonesiërs gewoonlik aanneem dat 'n onderwyser se taak bloot is om voor die klas te onderrig en take aan die studente toe te wys. Maar ek dink persoonlik, die hooftaak van 'n onderwyser is nie net om te onderrig nie, maar ook om voorbeelde te gee, inspirasie, en die belangrikste is om studente te laat geniet om te leer en die leerproses self te geniet.

In hierdie perspektief argumenteer ek dat die onderwyser se opvolger se maatstawwe nie deur die skoolhoof of die ouers bepaal word nie, maar eerder deur sy studente. Die sukses van die hoofonderwyser word weerspieël in die positiewe veranderinge wat sy studente ervaar. Positiewe veranderinge wat 'n verskeidenheid aanwysers kan wees, wat wissel van studente se begrip van die vak, die entoesiasme van studente om die leerproses te volg, en die belangrikste is die mate waarin studente die leerproses wat geleef het, geniet.

Ongelukkig stem my onderwysers nie uit my ondervinding in die onderwys (hetsy as 'n student, 'n student of 'n onderwyser nie) nie. Dit beteken dat daar nog baie onderwysers is wat nie "studente se entoesiasme in leer" maak as die vernaamste maatstaf in die onderrigproses nie; maar skep eerder 'n soort stelsel waarmee studente met dwang leer, soos om take te gee met onnatuurlike gedeeltes, straf en straf op 'n manier wat nie reg is op teiken nie,

In die praktyk glo ek dat elke onderwyser goeie voornemens en doelwitte het om studente te onderrig. Ek verstaan ​​ook dat elke onderwyser sy of haar eie styl en manier het om sy rol as opvoeder te verrig. Ek verstaan ​​dit regtig omdat ek self 'n onderwyser en 'n homeroom is. Maar daarbenewens dink ek daar is 'n paar 'style' onderrigwyses wat ek dink ons ​​moet weer saam evalueer. Omdat ek bang is, kan baie onderwysers nie besef dat die manier waarop hulle leer dat hulle aansoek doen minder akkuraat en selfs negatief is vir studente nie.

Goed, ongeag of my siening korrek is, of nie, wil ek net my menings en standpunte oor sommige van die onderwyserbenaderings in onderrig deel wat ek as verkeerd beskou en selfs 'n negatiewe uitwerking op hul studente het. Ek moet beklemtoon dat miskien sommige punte in hierdie artikel my persoonlike menings is en nie die standpunte van Zenius in die algemeen verteenwoordig nie. Hopelik wat ek by hierdie geleentheid oorgedra het, kan ons weerspieël op hierdie nasionale onderwyser se dag. Hier is 'n paar onderwyserstyle wat ek dink verkeerd is en ons moet weer saam dink:

Sort:  

leerproses van studente. Voordat ek in Zenius was, was ek al 5 jaar lank in die wêreld van onderwys, beide as 'n student wat in die onderwys, onderwysers en ook 'n huisvesting was. leerproses van studente. Voordat ek in Zenius was, was ek al 5 jaar lank in die wêreld van onderwys, beide as 'n student wat in die onderwys, onderwysers en ook 'n huisvesting was. Wel, op grond van die ervaring, ter herdenking van die nasionale onderwysdag hierdie keer, wil ek graag my mening en ervaring van die Indonesiese onderwys in die algemeen deel, veral die rol van , op grond van die ervaring, ter herdenking van die nasionale onderwysdag hierdie keer, wil ek graag my mening en ervaring van die Indonesiese onderwys in die algemeen deel, veral die rol van

otthonok kialakítása. Emlékezzünk rá, nem csak az utasokat, akiket a földre kell szállítani, hanem a poggyászukat is, és természetesen a leveleket is. Nyilvánvalóan vannak panaszok az utasoktól, attól tartva, hogy késik, és hiányzik a Suez-szel való kapcsolatuk, de ez a művelet vége. Siker, annyira, hogy az elkövetkező néhány évben Egyiptom jelentős turistavándorlásokat lát Európából. Szerencsére a vasút az utasok komfortjával

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.14
JST 0.028
BTC 58603.60
ETH 2628.30
USDT 1.00
SBD 2.45