You are viewing a single comment's thread from:

RE: gelukkige Opvoedingsdag

in #lom7 years ago

leerproses van studente. Voordat ek in Zenius was, was ek al 5 jaar lank in die wêreld van onderwys, beide as 'n student wat in die onderwys, onderwysers en ook 'n huisvesting was. leerproses van studente. Voordat ek in Zenius was, was ek al 5 jaar lank in die wêreld van onderwys, beide as 'n student wat in die onderwys, onderwysers en ook 'n huisvesting was. Wel, op grond van die ervaring, ter herdenking van die nasionale onderwysdag hierdie keer, wil ek graag my mening en ervaring van die Indonesiese onderwys in die algemeen deel, veral die rol van , op grond van die ervaring, ter herdenking van die nasionale onderwysdag hierdie keer, wil ek graag my mening en ervaring van die Indonesiese onderwys in die algemeen deel, veral die rol van

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 58447.11
ETH 2624.03
USDT 1.00
SBD 2.45