liuyifei

in #liuyifei6 years ago (edited)

Jpex呢一間龐氏騙局加密貨幣交易所 嘅安全系統 存有極大漏洞 甚至可以講係 冇掩雞籠垃圾咁際 有一次我上網 喺youtube度search jpex呢一個字嘅時候 俾我發現到 白兵頻道 裏邊 嘅其中一個系列寶藥黨 嘅其中一條片 主要嘅內容就係 嗰一集嘅固定嘉賓講述自己個friend 用jpex呢一間龐氏騙局加密貨幣交易所嘅親身經歷
佢提到 有一次佢個friend 唔記得咗個jpex account嘅登入password 於是就去揾jpex嘅客服求助 得到嘅回覆係jpex嘅客服 竟然 喺你唔 記得咗 你個jpex account嘅 密碼 嘅情況之下 可以直接幫你登入 你個 jpex account 然後 根據你喺 客服聊天室 提供嘅 新密碼 幫你 改埋密碼 係咁樣幫你 重新 奪回你 jpex account嘅控制權 雖然你最後都攞得返你啲錢 但係 成件事 係非常鬼 鬼到一個程度係難以形容 彷彿 成間jpex 淨係得一個人 喺度控制 營運 即係簡單啲嚟講 jpex幕後嘅大金主又係佢 jpex 嘅客服又係佢 因為如果唔係咁樣 我實在諗唔到 第二個理由 去解釋 點解佢可以容許 咁信得過 自己啲客服 可以隨時咁樣 幫助自己啲客戶 登入我account 彷彿容許 自己啲客服可以 喺自己啲客戶嘅account度自出自入 完全冇王管 乜佢真係唔驚 自己啲客服當中 有一個 係害群之馬 就好似jpex係所有加密貨幣 交易所 當中嘅害群之馬咁樣 恃住自己有 隨時 幫助自己 啲客戶 登入我account嘅權力 等老細唔為意嘅時候 將jpex 呢一間龐氏騙局加密貨幣交易所 所有客戶嘅 加密貨幣轉曬走 轉曬落去自己冷錢包嗰一度 好似jpex將來 話自己 加密貨幣交易所畀人hack exist scam 夾帶私逃 捲款潛逃走佬囉 咁樣 侵吞公款咩 所以成件事係 好鬼
我現在嘅狀態 就好似一隻股票剛剛創咗新高之後 已經沒有任何力量 在可以阻止我 利用我 費時 一年時間 創立嘅 費他楊秉熾經濟學 香港共識選舉公式voting power等如2^log e shares you own 對所有凱恩斯派經濟學家 進行 終極 大審判 終極大屠殺 我要好似 中國共產黨 喺微博上 徹底 抹殺咗吳亦凡呢一個 流量明星嘅存在 令一個人 咁樣喺歷史上 徹底 抹殺咗 凱恩斯 呢一個人 呢一個大話精 嘅 存在 我唔單止唔會放過 凱恩斯 呢一個仆街 喺呢一個人 嘅墳墓 裏邊挖佢條屍出嚟鞭屍 我仲 一定會諗辦法殺死曬 世界上所有凱恩斯派嘅經濟學家因為有一班仆街嘅存在 導致世界上近100年來 至少有十億人非正常死亡 為咗 對得住 人類 嘅未來 為咗對得住人類嘅祖先 大猩猩 我一定 唔會放過呢一班友
作為人類有史以來 最強嘅經濟學家 為咗對付 呢一班友 搞到嘥曬我啲時間嘥曬我啲錢 就係為咗要將成套費他楊秉熾經濟學 全部upload曬上區塊鏈 等冇人可以delete得到呢一樣呢一套嘢 因為呢一套嘢 就好似耶和華嘅刀 愛嚟審判 巴比倫大淫婦咁樣 審判 凱恩斯 同埋所有 凱恩斯 派嘅經濟學家 你哋呢一班人 對地球嘅經濟 近100年來 所作出咁嚴重的破壞 令到地球 每一年 嘅經濟增長 百分比 長期維持喺個位數字 我一定要你哋不得好死
如果你認為 我搞呢一套嘢 費他楊秉熾經濟學 淨係為咗 讓我可以獲得諾貝爾經濟學獎 少年 你太年輕了 我根本 志不在此 我搞咁多嘢出嚟 就係為咗 消滅你一班 凱恩斯派嘅經濟學家
如果你認為 我搞呢一套嘢 廢太陽秉志經濟學 淨係為咗 讓我可以獲得諾貝爾經濟學獎 少年 你太年輕了 我根本 志不在此 我搞咁多嘢出嚟 就係為咗 消滅你一班 凱恩斯派嘅經濟學家
rock哥 你 而家 因為怕死怕被人報復 所以選擇咗 潛水唔蒲頭 扮瞓覺 扮睇唔到扮聽唔到 咁樣唔肯出返嚟拍片去屌柒 jpex呢一間龐氏騙局加密貨幣交易所 嘅 所作所為 就好似 香港某一啲忘恩負義 過橋抽板嘅藝人 陳港生 譚詠麟 未紅 嗰一陣時 就不停討好香港人 喺香港紅咗之後 為咗攞到 中國大陸 呢一個更加大嘅市場 就開始走去奶共 咁樣 未紅嗰一陣時 就腳踏實地 冒住生命危險 人生安全 去屌柒各種詐騙 行為 紅咗之後 就開始不務正業 學人玩金盆洗手 拍埋曬啲 食嘢片 喺度食老本 不思進取 依家香港 加密貨幣圈子 出現咗一個咁大嘅騙局 jpex嘅環型套利你唔單止冇專門出一條影片 去屌柒jpex 去屌柒幣少爺關傑你連 提都唔提下呢一單嘢 繼續拍你啲 飲飲食食嘅片 學人做流量明星 走去帶貨 消費粉絲 有人話 rock哥 你已經變了 你已經變咗質 你已經 變壞咗 你已經變成咗一個壞掉了的人 我想講 其實你唔係 已經 變咗質 係因為 打從 拍第一條片開始 你就已經係一個爛人 只不過 當時你冇足夠嘅粉絲 仲未紅 所以 仲未 夠膽露出你嘅真面目 依家紅咗 仲會 彩你班傻仔 冒住生命危險出嚟拍片**啲詐騙犯咩 我一早就睇穿你啦 就好似 國產凌凌漆嘅達文西咁樣 我一早就 睇穿你 金槍人 呢一籠嘢咁樣
jpex呢一場龐氏騙局可以玩到幾耐 其實好睇 幣少爺關梓傑 同埋佢幕後嘅大金主 有幾多本事有幾多料到 所謂行行出狀元 如果你 幣少爺關梓傑 有本事將jpex呢一個 龐氏騙局 喺計算通脹之後 玩得大過 龐氏騙局嘅創辦人查理 龐氏 原先 原裝 最初嗰一個 倒賣郵票嘅龐氏騙局嘅話 我就會好似 周星馳電影 功夫 裏邊 最終被打敗嘅 大反派 火雲邪神 跪起地下 對 阿星甘拜下風 咁樣 對你 幣少爺關梓傑 寫個服字
我警告 嗰一個 叫劉馬車嘅人 唔撚好再喺我條 youtube頻道下邊 又或者youtube直播 以後嘅聊天室留言 再留言嘅話我 一撚定 ban鳩你 首先 雖然你唔係劉馬車 因為真正 嗰一個 劉馬車 因為喺酒吧執屍 依家 喺中國大陸 嗰一度 踎緊 但係你同佢一樣 都係具有 嚴重嘅 反社會人格障礙傾向 反資本主義特質嘅 年青人 你話我唔抵得幣少爺 關梓傑咁有錢 所以先拍片 屌柒佢詐騙 又話我連衫都冇著 窮到咁 有乜 資格拍片話人 我想講 首先 幣少爺關梓傑係一條空心老倌
我同你講 試下叫佢攞一百萬美金出嚟 佢都未必有 雖然我都冇 所以你 就唔好再講 話我唔抵得幣少爺關梓傑咁有錢所以先出嚟拍片 事實上 呢一條友只不過一條泊車仔 每一個月收二萬五千蚊 幫佢老細 喺youtube做live 宣傳jpex 呢一間龐氏騙局加密貨幣交易所入邊 嘅環型套利 所以我見到 香港網絡大典上 寫佢係加密貨幣嘅投資者 我想講我屌你老母屄啦 呢一條友 由頭到尾都只不過係一個sales 同我呢一啲真正加密貨幣嘅投資者去相比 我直頭用鄙視嘅眼光去望住佢 簡單啲嚟講 我就係睇唔起呢一條公屋仔 自己當年窮過 住公屋長大以後 本來應該 特別體諒 窮人 對窮人特別有同理心
點知 佢居然利用 自己曾經做過窮人 所以 特別明白窮人 想暴富 嘅心態 所以 佢就利用咗窮人想暴富嘅心態 走去推jpex 龐氏騙局 加密貨幣交易所入邊嘅環形套利 利用窮人 想暴富 但係又懶 又蠢 又壞又貪 嘅心理 呃曬佢哋啲錢 利用佢哋嘅錢幫自己實現財務自由 簡單啲嚟講 佢呢一種 利用jpex龐氏騙局加密貨幣交易所入邊嘅環形套利嚟詐騙嘅行為 在step on poor peoples' step body 佢呢一條 通往財富自由嘅路 係用無數窮人嘅 屍體鋪成嘅
我現時唔會為香港公式選舉公式 向 瑞士專利局 或者世界上任何一個國家嘅專利 局 申請任何專利 因為我 淨係會喺區塊鏈帝國 建國成功 之後直接向 區塊鏈帝國嘅專利局申請專利
本來以為幣少爺關子傑 喺2018年深水埗天台 掟錢嗰一鑊嘢柒咗之後 就諗住佢 會因此而 被迫收山 被迫退出詐騙圈 就算唔係咁樣本來都諗住佢會畀幕後嘅大金主無限期雪藏永久雪藏短時間之內都唔使旨意 再出返嚟呃飯食唔 出返嚟呃錢 點知 畀佢幕後嘅大金主雪藏 唔夠兩年時間 佢就已經成功洗底 出返嚟 再呃個人 而且幕後嘅大金主今次仲畀佢揸大旗負責旗下 有史以來詐騙 金額最大 嘅jpex龐氏騙局加密貨幣交易所裏邊嘅環形套利項目 推廣
其實諗深一層幣少爺關子傑幕後嘅大金主 決定 砸重金 幫 幣少爺關子傑重新洗底令佢可以重新出道 佢有呢一個做法 都唔出奇因為本來 幣少爺關子傑 先至係大少爺關子嘅詐騙集團要推出嚟嘅 頭部藝人 公司要力捧嘅新人 詐騙界嘅一線大明星 講到底其實 朱公子 只不過係幣少爺關子傑詐騙集團嘅plan b 只不過係喺幣少爺 關子傑 呢一個明日嘅 詐騙 巨星 即將爆紅嘅詐騙新人 被雪藏嘅呢一段時間裏邊 愛嚟暫時頂替夜關子傑嘅代課老師

Sort:  

你是刘亦菲本人么,我很奇怪,刘亦菲会玩区块链社交软件??

Congratulations @steemgermany! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Congratulations @steemgermany! You received a personal award!

Thank you for the witness votes you made to support your Steem community and for keeping the Steem blockchain decentralized

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

Use your witness votes and get the Community Badge
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61153.73
ETH 3403.85
USDT 1.00
SBD 2.51