Inguruko biloba ospetsua, Ira. Gau hartan Iraek nire lepoa luzatu eta esan zuen

in #like6 years ago (edited)

Egunero, begiratu nire balkoian atea eta balkoira begiratu? Esan nion ez zedin etxera etorri zure izeba bezalakoa ikusteko. Maite nau eta hain haserre sentitzen dut entzuten dudala, eta haserretu egiten da, eta begiak ura lortzen. Ez nituen negar malkoei buruz eta etxera joan eta lotan lo egin.
Hurrengo arratsaldean nire zerua ezagutu nuen. Akash gure lurjabearen osaba semea da. Nire lagun hurbilena esan dezaket. Zerua etorri zen niregana hurbildu eta esan nion non? Esan nion: "jan tea. Zeruko errepidean nago. Montu Bhai-ren tea denda ikusiko dut, eta mutiko bat kentzeko neska asko ikusi ditut. Zurrumurruak dio: "Apa sentitzen dut eta ez dizut barkatu une honetan. Mutilen eztarria ikustean, zeruko oinek dardara egin zuten. Iruñera joan nintzen

Screenshot_2.png

Mutikoa niregana joan zen eta lasterka joan zen nire atzean, esanez: «Gorde nazazu anaia. Ira aurrera espero dut. Inguru honetan denek beldurra dutelako Iraken "Era era honetako Gang Era izeneko taldearen Leader da.
Zerua eta mutila utzi eta esnatu ninduten beldurrez ihesi esan nien. Irha aurrean nengoen eta makila bat makila batekin esan nuen: "ispiluan ikusten dut". Semea edo neskatoa

Nire haserrea entzun dut. Argiaren taldeko neskato guztiak niri harritu zaizkit! Esan dezaket Iraken ez dela inguruko mutilek hitz egin dezakeenik. "Irakurri ditut gauza horiek Iraken, isilik egon naiz Irha ilearekin," Ez dut ilea edo beste zerbait ".

Sort:  

You got a 4.12% upvote from @upme thanks to @sparl1! Send at least 3 SBD or 3 STEEM to get upvote for next round. Delegate STEEM POWER and start earning 100% from your share, daily payouts ( no commission ).
Quick delegation links: 25SP | 50SP | 100SP | 250SP | 500SP | 1000SP | 2000SP | 5000SP | Custom Amount

To listen to the audio version of this article click on the play image.

Brought to you by @tts. If you find it useful please consider upvoting this reply.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64006.33
ETH 3077.08
USDT 1.00
SBD 3.87