You are viewing a single comment's thread from:

RE: May 1st - My first bicycle ride in the season

in #lifestyle6 years ago

Чудова вийшла велопрогулянка. Ми сьогодні теж добряче покатались: зранку щорічнй травневий велопробіг, а потім разом із чоловіком кілометрів 50 мабуть здолали. А ще вперше в житті я пробила колесо:-) І такі бувають пригоди...

Sort:  

Які молодці! Мій рекорд 200 км за 12 годин., але повторювати не хочу - без постійного тренування страждають коліна.
Сподіваюся ви брали з собою ремкомплект і насос? :-)

без постійного тренування страждають коліна.

У мене чомусь інше місце страждає:)))
А ремкомплект, до речі, підвів, латки з тогорічного набору стали нееластичними і не клеїлися, довелося їхати і час від часу підкачувати колеса. Так що друзі, перевіряйте все приладдя заздалегідь! Недостатньо просто взяти його з собою.

У мене чомусь інше місце страждає:)))

Там вже повинна бути мозоля. :-)
Вона з'являється на початку вело-сезону. Краще камеру носити - швидше і надійніше. Але перевіряти стан перед поїздкою.

@erikaflynn, спина? ))
До речі, у вас якого типу вело?

Та ні, інше. Як би це культурніше назвати... Сергій он мою думку вірно уловив: після зими потрібен час, щоб до сідушки звикнути.
А коник - звичайний MTB, на Ваш схожий, тільки рама не спеціальна жіноча, а просто маленької ростовки.

То я жартома, я здогадалася про місце ))) Мені в цьому дуже допомагають вело-шорти.
Але після довгої їзди на МТБ у мене найбільше болить спина і руки...

До речі, чим хороші катання в компанії, що деякі речі, як ремкомплект і насос, можна брати один на всіх. Колись мій чоловік "переганяв" вело, і пробив колесо. Під дощем, біля траси ремонтував, було дуже невесело. Але це далеко не найгірші спогади ))

Так, це великій "+" катання в компанії. :-)
От бачите, треба брати ще плаща або тент... ;-)

Ви мега-круті!!! Я про таке вже не мрію :)
А колесо то дурниці :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59479.71
ETH 3174.48
USDT 1.00
SBD 2.44