Mom's Love

in #life6 years ago (edited)


Source

Mom: hori da olioa erosi zenuen hori

I: Zer gertatuko zaizu olioa erosten baduzu?

Ama ez du olioa erosi nahi, hau da, olioaren errenta

I: Zer gertatzen da egiten badut?

Ama: baina jaten duzu

Zein da nirea?

Ama: Gemini! Ez al da gehiago jada?

I: Zerbait gehiago izanez gero?

Mom: Tourek benetan irabazi egingo zaitu, baina ez du itxura ona.

Zergatik sentitzen zara ona?

Ama: Aitak deitzen al didazu?

I: Zer deitzen baduzu abahar?

Ama: ikusi zer gertatzen den deitzen baduzu
I: Zein da ama?

Ama: larruzko haur hau, merkatura joateko nahi duzun ala ez

I: Zer gertatzen zaizu merkatura iristean?

Ama, nire aita, olioa erosi nuen, hau da, errenta.

I: Zein da amak olioa erosteko?

Ama: zer gertatzen da geroago ulertzen ez baduzu

Ni: ama ulertzen al duzu?

Ama gelatik irten zen lasai. Gyamas jolasten ari nintzenean berarekin etorri eta marketara joateko eskatu zidan, ez dut uste aldartea txarra dela! Ez nuen amore eman, baina ez nion eman nire amari.Eta sakatzen! Partida jokatzeko aspertzen naiz, etxetik atera naiz. Lagunekin, Iftar etxera itzuli nintzen.

Sort:  

To listen to the audio version of this article click on the play image.

Brought to you by @tts. If you find it useful please consider upvoting this reply.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 64166.71
ETH 2765.60
USDT 1.00
SBD 2.72