You are viewing a single comment's thread from:

RE: A weekend away from Steemit

in #life7 years ago

Godt å høre at du ikke er død :)
Jeg er enig med deg i at det er lurt å ta en liten "time-out" fra Steemit av og til. Merker det selv, prøver å poste 1 for dagen + kommentere ting som interesserer meg. Men det blir fort til at jeg hele tiden er inne og sjekker. Så det er ikke så dumt å dra ut kontakten en helg, for å ta steem-fri :)

Jeg er relativt ny på steemit, men merker at det er sterkt avhengighetsdannende :p

Sort:  

Ja, det blir litt sånn for meg også @svein. Først bruker jeg en del tid på selve posten, og deretter blir jeg gående og sjekke svar og andre poster dagen lang, så det går en del tid til sammen.

Det er nok lurt med noen avkoblingsdager med jevne mellomrom ja :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 60814.66
ETH 2400.80
USDT 1.00
SBD 2.60