Nire amari baino gehiago entzun nuen, denek dibortzioa etxetik ateratzen saiatzen zirenak

in #life6 years ago

Baina Sumu ez dago ezer prestatzeko. Berriro bizitzera itzuli nahi du! Errua ere sentitu nuen. Ez nuen uste denbora bat bilatu behar zela! Zergatik ez nuen jakiteko zergatik Sumu nire aurrean dago, nola da? Zoriontsu bazara, gizateriaren jeloskor izango zenuke baina bakea, zoriona!
Zer da ajib man i !! Ezin izan zuen itzuli umff batekin!
Baina ez dut ezer egin behar.

hh.png

Egun horretan euria ari zen, euripean moisturizatzeko maite nuen. Ez, ez da nire izena. Beste norbait da orain Ala-ren mesedetan, zailtasun asko ahaztuta, gaur egun, gogoratzen du behin eta berriro behin eta berriro. Nahiz eta ehunka kontroletan mantentzen saiatu nintzen, ezin nuen onartu nire ustez ona ez naizela. Itzulera egin behar du. Ezin izan zuen lo egin gau osoan. Just galdetu zer egin daiteke? Zer egin?

hh2.png

Gero ospitalean, ganberan eta pazientearekin lan egin nuen. Gau osoan gogoratzen ez duzun bitartean, gauez lo egiten duzun bitartean, irribarre leuna gustatzen zaizu gogoa ertzean. Egun osoan lo nekatuta! Horrela, hilabete inguru joan zen. Batzuetan akupuntura asko, mara apur bat joan eta galdetu nola ari zaren? Baina egoera horretan, squeaky jada ez da galdetu.
Egun horretan jakin nahi nuen, puntu batean nire ama hitz egin nuen

Ama, Sumaiyya dibortziatu zen, zenbat joan zen?
Ez esan, zoroa da! Hasieratik, mota motara zegoen oraindik? Orain arrazoizko erlijioa esan nahi du. Ez esan, pazientzia! Zer da kopeta?
Alabaina, amak ez du batasunarekin bat dator Islamean, dibortzioa idatzita dagoelako. Horrez gain, asko discipuluak dibortziatu dira. Dibortzioa txarra izan bada bakarrik, orduan, ikasleak ez dira inoiz dibortziatu. Ezinezkoa da erlijioa ez dela dibortziatzea.
Khansa bint Khidam (ra) senarra batailan gerratua izan zen, aitak ezkondu zion gizon batekin.
Ondoren Hazrat Khanza (ra :), Profeta (s :) etorri zen eta esan zuen, "Nire aitak ezkontza eman zidan; Baina nire haurraren lehengusina gehiago maite dut ".
[Sahih Bukhari, 8. liburukia, 6054 eta 6053]

Gero Ala-ren mezularia (bere) hautsi egin zuen bere ezkontza. Profeta (S) e hautsi ezkontza.
Bai, pazientzia fruituak eskerga dira, Ala gaixoarekin da. Baina gero
Ama esan zuen nire hitzaldian,
Baina nork esan nahi du hori? Zorionak! Arrazoi asko dago neskatoarentzat, zenbat justizia Ala adin honetan aurre egin. Bizitza ez da zoriontasuna bizitzen. Ez zuen senarraren zorionik ulertzen ezkondu zenetik. Arazo asko dituen haur batek, galdu egin zuen.
Ez kezkatu, ziur asko sufrimenduaren ondoren zoriontasuna dago. Lurrera ez baduzu lortzen,
Berriro pentsatu nuen.

Azkenean, Sumurrekin bat egitea erabaki nuen. Zaila da ondo mantentzea, baina oso garrantzitsua da bizitza aurreztea Sumaiya-n. Hainbeste fedea irabazi dut nire bihotzean Ala mesedean kontrolatzeko gai izan naizela. Pantailari buruz hitz egiten baduzu, gauza bera esango duzu! Sumaiyar zenbakiarekin dei egin nuen, salamako trukearen ondoren, esan nuen:
Apur bat erantzuteko nago. Ez baduzu eragozpenik
Zein da nirekin hitz egiteko beharra?

  • Ikusi al duzu?
Sort:  

You got a 3.15% upvote from @postpromoter courtesy of @sparl1!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

To listen to the audio version of this article click on the play image.

Brought to you by @tts. If you find it useful please consider upvoting this reply.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62966.47
ETH 2631.87
USDT 1.00
SBD 2.79