I am drinking whisky

in #life7 years ago (edited)

Kiedy skończyłem 18 lat na urodzinki dostałem od brata ciotecznego mój pierwszy trunek był to Ballantine's wtedy zaczęła się moja przygoda z whisky który napiłem po raz pierwszy z namiastka coli a potem jak stwierdziłem że szkodzę smaku i zabijam zapach tego whisky od tamtej pory stwierdziłem że będę pił tylko alkohole premium jakich zalicza się whisky. Kolejne whisky które miałem do czynienia były to ; Johnnie Walker , Jack Daniel’s , Chivas Regal , J&B RARE , Jameson no to chyba na tyle z próbowanych whisky :) każda z nich była wyśmienita pod każdym względem ale najbardziej posmakował mi J&B daje mocnego kopa i ma łagodny smak
Według mnie picie whisky to tylko z odrobina wody i kilka kostek lodu albo bez zależy kiedy się pije najlepszy sposoby picia najważniejsze w whiskey jest to że im starsza tym lepsza tak jak z winem

Ballantine's

BLENDED SCOTCH WHISKY
Do produkcji Ballantine’s Finest używane są najlepsze gatunki jęczmienia oraz krystalicznie czysta woda z górskich potoków Szkocji. Ballantine’s – jak przystało na prawdziwą szkocką whisky – dojrzewa przynajmniej sześć lat w dębowych beczkach, używanych wcześniej do produkcji wytrawnej sherry lub bourbonów.

Johnnie Walker

BLENDED SCOTCH WHISKY
Johnnie Walker Red Label została wprowadzona na rynek w 1909 roku. Jej smak jest efektem współdziałania około 35 gatunków whisky słodowych i zbożowych i jest uznawany za najnowocześniejszy spośród istniejących blendów świata. Whisky ta ma celowo szorstki smak, dzięki czemu dyktuje ton wielu rodzajom drinków, co potwierdza Ian Wiliams, wybitny szkocki znawca whisky. Johnnie Walker Red Label najlepiej łączy się z dodatkami, zachowując swój własny charakter. Chcąc uzyskać absolutnie doskonały aromat i smak, łączy się ze sobą wiele różnych rodzajów single malt i single grain i sporządza mieszanki czyli tzw. blended whisky. Taką właśnie whisky jest Johnnie Walker Red Label.

Jack Daniel's

AMERICAN WHISKY
Ta najsłynniejsza amerykańska whiskey gdzie destylat jest filtrowany przez warstwę węgla drzewnego. Proces ten nadaje produktowi końcowemu niezwykłą gładkość. Trunek ten powstaje w najstarszej zarejestrowanej destylarni w USA od 1866 roku i jest dziełem jej założyciela – legendarnego Jacka Daniela. Wielokrotnie nagradzany, występuje w wielu wersjach kolekcjonerskich, ceną sięgając nawet kilku tysięcy złotych. Paleta aromatyczno-smakowa cechuje się tonami słodkimi z lekkim śladem dymu węgla drzewnego.

Chivas Regal

BLENDED SCOTCH WHISKY
Doskonała szkocka whisky typu blended, o subtelnym i pełnym aromacie. W jej skład wchodzi 40 rodzajów starannie wyselekcjonowanych whisky słodowych i zbożowych, z których najmłodsza leżakuje minimum 12 lat. Receptura Chivas Regal jest objęta ścisłą tajemnicą od ponad 200 lat.

J&B RARE

BLENDED SCOTCH WHISKY
J&B Rare to szkocka whisky, której produkcja rozpoczęła się w latach 30. XX wieku. Powstaje z połączenia 42 whisky jęczmiennych i słodowych, których minimalny czas leżakowania wynosi 7 lat. Specjalny proces produkcji sprawia, że alkohol ma jasną barwę i bardzo łagodny smak, który przypadnie do gustu smakoszom. Do amatorów tego trunku należał między innymi Frank Sinatra.

Jameson

IRISH WHISKEY
Jej korzenie sięgają końca XVIII wieku kiedy John Jameson założył gorzelnię w Dublinie. W latach 70 XX wieku przeniesiono ją do hrabstwa Cork, jednak mieszanie dalej odbywa się w Dublinie. Przy produkcji whiskey Jameson używa się mieszanki słodu i ziaren jęczmienia zbieranego w promieniu 50 mil od gorzelni. Jak większość irlandzkich whiskey poddawany jest trzykrotnej destylacji w miedzianych alembikach dzięki czemu osiąga swój słynny smak.

Sort:  

Przyznaje, nie przeczytałem całego :) Rzuciłem pobieżnie okiem.
Alkohol piję rzadko, ale jeśli już coś mam pić to wybieram właśnie whiskey

Love whisky only with cola nad ice included :D PLS DONT KILL ME :D

A to kolega 'single maltow' nie pije? :) Tylko 'blendy'?

Moge się napić jak mi posmakuje to czemu do tej pory tyle spróbowałem wiec wiele jeszcze przede mną

Gratuluję (chociaż to mało odpowiednie słowo) pojawienia się w poście Kopie z #polish vs oryginały z sieci - zestawienie #4. Polecam tam zajrzeć i się zastanowić.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66436.09
ETH 3439.46
USDT 1.00
SBD 2.65