You are viewing a single comment's thread from:

RE: Çağımızın büyük sorunu STRES ve etkili başa çıkma yolları + [Cointurk 19. Projesi]- @racoo#6596

in #life6 years ago (edited)

Katılıyorum size, ama resmi otorite ve medyanın gücü kullanılmazsa zaten kaçırmış olduğumuz treni yakalamamiz daha da zorlaşabilir diye düşünüyorum. Ama görünen o ki resmi otoritenin bu yönde pek de bir kaygısı yok gibi. Belliki ezber sisteme dayalı eğitim modeli daha cazip geliyor. Zira problem çözme yetisi kazandiracak, sorgulatacak bir eğitim modeli az gelişmiş ve sözde gelişmekte olan sistemler için "tehlike" arzedebilir.
Ama bu yönde faaliyet gösteren dernek, birlik, community vb yapılanmalar yaptıkları faaliyetleri daha da görünür kılabilir ve otoriteye baskı oluşturacak bir arz yaratabilir.
Özellikle Linux, özgür yazılım vb community ler ile universiteler stem & maker benzeri faaliyetlerde bir farkındalık oluşturabilir. Biliyorsunuz bu işe el atilmadigi için bankalar, gsm operatörleri vb bu işi de reklam haline getirmiş durumda. Yani amaç 1 verip bin almak, daha fazla tüketim.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 57483.44
ETH 2574.21
USDT 1.00
SBD 2.48