Hellow Steemit!steemCreated with Sketch.

in #life7 years ago (edited)

Witam nazywam się @pudys , mam 23 lata . Jestem tu nowy i serdecznie chciałbym was wszystkich powitać

Na wstępnie może zacznę od tego czym się zajmuję a mianowicie, pracuję w RTV EURO AGD.

Swój wolny czas uwielbiam poświęcać na poszerzanie wiedzy w tematach które nie pozwalają mi zasnąć .

Interesuję się giełdami krypto walut, z których korzystam by pomnażać swoje oszczędności a przy okazji wprowadzić w swoje życie nieco adrenaliny :)

Oprócz giełdy, równie ciekawym dla mnie tematem jest programowanie, i realizowanie swoich małych projektów stron.

Uwielbiam sport, w szczególności piłkę nożną , która stanowi ważną część mojego życia.

O D.tube dowiedziałem się stosunkowo niedawno i mam nadzieję, że jestem w stanie wprowadzić tutaj coś nowego czym mógłbym was zainteresować.
Pozdrawiam!

Sort:  

Witaj, czekam na jakieś smaczki odnośnie funkcjonowania sklepu :)

Uważasz, że posty typu "mój typowy dzień pracy w EURO" byłby interesujący również dla innych czytelników?

Jakis post typu typowy moglbys zrobic, ale bardziej mi chodzilo o historie piekielnych klientow itp

W takiej sytuacji byłoby naprawdę o czym pisać, klientów którzy nie potrafią postawić się na miejscu pracownika, który nie ma wpływu na przebieg realizacji zamówie, czy też błędu popełnione przez zespół logistyki jest mnostwo.

Witaj! Super, że szukasz coraz to nowych rozwiązań :) Nie zniechęcaj się bo : "Jeśli jest ciężko to znaczy, że idziesz w dobrą stronę!".

Cześć! Witaj na steemit

Również witam :)

Czesc, zycze powodzenia ;-)

Dzięki wielkie :) Tej strony nie da się nie lubić chociażby z jednego prostego powodu. Ludzka życzliwość:)

Dziękuję za poświęcenie czasu na czytanie tego wpisu :)

Witamy na pokładzie @pudys

Mam nadzieje, że mój pokład nie zatonie :)

Witamy kolejnego Polaka na Steemit!

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

Dziękuję bardzo za rady :)

witaj Pudys! :) milo Cie poznac :)

Również jest mi miło poznać :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63706.08
ETH 2615.50
USDT 1.00
SBD 2.82