pono iwaena

in #life6 years ago

image
Ngakho, ake sicabange Steak.
Ingabe kunjalo Shein kumnandi.
Shein futhi kumnandi okuhle ngempela.
Lo msebenzi okuqhubekayo ukuze ujabule nikwenza. Shein ukwenza.Ngikholwa eniwenzayo.
Shein ukwenza.
Ngaphezu kwalokho, ukuze nje aphile ukuphila okuqondile phakathi kwabantu phakathi izimfene. Ngiyaphila. Ngisanda, ngemizamo ngokuhlanganyela kusukela ယိ့ bukhoma futhi siphile indawo enhle yokuphila.
Ukuzama ulondoloza passable ... imvelo. Ngifuna. Ngizama Netanyahu, angacabangi manje.
Ake ungaceli elula neyinkimbinkimbi.
NgenzenjaniImisebenzi elula, ecacile futhi bedidekile futhi saveza kamuva.Kahle. Lapho elula.
Futhi indawo yokuhlala umsebenzi nokusondelana.
Blogger basalokhu bekhuthazelela a koda.
No laila, e ka manaʻo i ka steak.
I hana ai i ka hihia Shein leʻaleʻa.
Shein a me ka maikai maoli leʻaleʻa.
Kēia mākau hana mea e i leʻaleʻa hana ia. Shein hana.
Au ke manaoio nei au e hana nei.
Shein hana ana.
Eia hou kekahi, pono e ola ola i ka pono iwaena o kanaka ma waena o nā monkeys, owau no e ola ana, au wale, a me ke ami hoi ana mai ယိ့ ola, a ola i ka maikai ola kaiapuni.
Ke ho'āʻo nei e malama i ka passable ... ke kaiapuni, aʻu e makemake, au e ho'āʻo ana iā Netanyahu,ʻaʻole noʻonoʻo hou.E ka e mai noi noonoo ole a me ka huikau.He aha hana au e hana
hana mai na hana i loko o ka noʻonoʻo, a me ka ike pioloke hou ma hope.Ua pono. I ka wa pono.
A me ka malumalu mai o ka hana a me ka intimacy.
Nahoʻolewa hoʻomau e hoomanawanui i ka invasive.

Sort:  

Congratulations @phoelout! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemitBoard - Witness Update
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59488.68
ETH 2538.17
USDT 1.00
SBD 2.52